Special Correspondents

Originaltitel: Special Correspondents
Regissör:Ricky Gervais
Utgivningsår:2016

Om Special Correspondents:

Ett käbblande radioteam vars uppdrag är att rapportera från en krigszon väljer att stanna hemma och istället hitta på nyheterna – något som blir mer och mer komplicerat.

Titel: En bohem i Paris
Regissör: Michael Lehmann
År: 2007
Genre: Komedi
Flakes
Titel: Da Vinci-koden - sanning eller myt?
Originaltitel: The Real Da Vinci Code
Regissör: Kashaf Chaudhry
År: 2004
Da Vinci-koden - sanning eller myt?
Titel: Point Blank
Regissör: Wayne Beach
År: 2005
Genre: Drama, Thriller, Mysterium
Slow Burn

Eric Bana, Ricky Gervais, Vera Farmiga, Kelly Macdonald, Kevin Pollak, America Ferrera, Raúl Castillo, Benjamin Bratt, Ari Cohen, Meghan Heffern, Mimi Kuzyk, Pedro Miguel Arce, Manuel Rodriguez-Saenz, Walter Alza, Pedro Salvín, Duane Murray

Ricky Gervais

Komedi

Kanada, Storbritannien, USA
Diskussioner om Special Correspondents  (0 diskussioner)
Kommentarer om Special Correspondents (19 st)
RunRiot (Anmäl)   20/12 2018
Småkul med bra potential, men tyvärr föll den lite platt och gav mest känslan av att budgeten tog slut. Castingen är dock felfri. Kul att se Eric Bana igen. Störde mig däremot asmycket på att de inte tog chansen och drog subtila Hulken-referenser.
gjoob (Anmäl)   20/2 2018
Tråkig, trots väldigt bra förutsättningar, och väldigt långt mellan skratten. Några enstaka roliga scener räddar den från bottenbetyg.
Harford (Anmäl)   3/10 2017
Lysande komedi av vår tids största komiker Ricky Gervais. Samma lågmälda typ av humor som i The office och Extras. Lite pinsamt, lite fyndigt. Och inte så lite likt verkligheten i porträttet av medievärlden, och den förljugna amerikanska uppfattningen av omvärlden. Många bra skådisar och bra musik dessutom!
stgurgel (Anmäl)   20/8 2017
like a mainstream romantic comedies\' take on social satire skrev någon, och det var träffande. En fullständigt humorlös komedi som inte lockar fram ett enda leende ens. Obefintlig tajming och fruktansvärt långtråkig
Lyret (Anmäl)   2/8 2017
Nice film, men inget nytt under solen
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Special Correspondents