Speed-Dating

Originaltitel: Speed-Dating
Regissör:Joseph A Elmore Jr
Utgivningsår:2010

Om Speed-Dating:

Komedi om tre omogna ungkarlar som uppfinner den ultimata planen för att få kvinnor och pengar – speed dating. Allt verkar gå enligt planerna tills killarna vägras alkohol och en före detta flickvän börjar nysta i deras planer.

Holly Robinson Peete, Clint Howard, Wesley Jonathan, Chingy, Cameron Goodman, Camille Mana, Chico Benymon, Natalie Burn, Mekita Faiye, Leonard Robinson, Tyreese Burnett, Vanessa Simmons, Donielle Artese, Chris Elliott

Joseph A Elmore Jr

Komedi

Diskussioner om Speed-Dating  (0 diskussioner)
Kommentarer om Speed-Dating (2 st)
Waldo Trumbull (Anmäl)   20/1 2014
Gapig komedi och smörig romantik i sämsta möjliga blandning. Klichéer och stereotyper som travas på varandra räcker liksom inte för att göra en film. Är man såpass slö att man inte orkar sträcka sig efter fjärrkontrollen så finns det värre saker att fastna framför, men bara knappt.
leaf (Anmäl)   21/6 2011
Helt okej. Lite pinsamt att jag gick igenom hela filmen troende att det var Nick Cannon i huvudrollen tills eftertexterna började rulla. Men de är fan kopior, han och Wesley!