Spider-Man: Far From Home

Originaltitel: Spider-Man: Far From Home
Regissör:Jon Watts
Utgivningsår:2019

Om Spider-Man: Far From Home:

Peter Parker och hans vänner åker på sommarsemester till Europa, men stöter på problem med en skurk känd som Mysterio.

Tom Holland (III), Samuel L Jackson, Jake Gyllenhaal, Marisa Tomei, Jon Favreau, Zendaya, Jacob Batalon, Tony Revolori, Angourie Rice, Remy Hii, Martin Starr, J B Smoove, Jorge Lendeborg Jr, Cobie Smulders, Numan Acar, Zach Barack, Zoha Rahman

Chris McKenna, Erik Sommers

Komedi, Action, Äventyr, Science Fiction

Spider-Man: Homecoming 2

Med i listor: Medlemmarnas mest betygsatta just nu, Medlemmarnas senast betygsatta nya filmer
Diskussioner om Spider-Man: Far From Home  (0 diskussioner)
Kommentarer om Spider-Man: Far From Home (10 st)
Misslovemovie (Anmäl)   22:56 21/7
Bra uppföljare med en för mig oväntad twist. Tom Holland får gärna vara Spider-Man för alltid enligt mig.
haajen (Anmäl)   21:44 21/7
Gillade denna bättre än Homecoming, kul, oväntat smart och bra action. Gyllenhaal lyfter filmen ett snäpp också.
pufred (Anmäl)   21:19 21/7
Ok. Jag gillar Marvel och Spider-Man. Men är inte speciellt förtjust i MCU's version av Spider-Man (Iron Man Jr). Plus alla hans sidkaraktärer känns hämtade direkt från Disneyklubben. Blir mest popkulturella referenser, sarkastiska kommentarer, plus lite highschool-rom-com, blir rätt tramsigt och fånigt. Gillar Mysterio, och Tom Holland som Spider-Man, men det är inte den Spider-man jag vill ha än.
Volkov (Anmäl)   18:00 12/7
Stabil, men snäppet under Homecoming. Michael Keatons Vulture, och den personliga relationen mellan honom och Peter, var betydligt mer intressant än Mysterio här.
myslas (Anmäl)   18:03 10/7
Har närapå den perfekta mixen jag eftersöker för den här typen av film. Massor av humor och lite lagom med action. Det finns ingen anledning till att försöka göra något seriöst av det här och Marvel har på sistone (bortsett från sista Avengers-filmen som inte var något vidare) hittat helt rätt. Kanske inte den allra bästa Marvel-filmen men det är inte särskilt långt ifrån. Skitkul underhållning!
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Spider-Man: Far From Home
Se filmen