Betyg idag: 1 888 Besökare idag: 6 403

Originaltitel: Spider-Man: Homecoming
Regissör:Jon Watts
Utgivningsår:2017

Om Spider-Man: Homecoming:

Fortfarande exalterad över sin upplevelse med the Avengers återvänder Peter hem till sin moster May, under sin mentor Tony Starks uppsikt. Han försöker återuppta sina dagliga rutiner, men kan inte riktigt släppa tanken på att få uträtta nya hjältedåd. När superskurken Vulture dyker upp får han chansen - samtidigt som allt han håller kärt plötsligt befinner sig i stor fara.

Titel: Spider-Man
Regissör: Edgar Wright
År: 2017
Genre: Action, Kriminalare, Thriller
Baby Driver

Tom Holland (III), Michael Keaton, Robert Downey Jr, Marisa Tomei, Jon Favreau, Zendaya, Donald Glover, Jacob Batalon, Laura Harrier, Tony Revolori, Bokeem Woodbine, Tyne Daly, Abraham Attah, Hannibal Buress, Kenneth Choi, Martin Starr, Selenis Leyva

Jon Watts, Jonathan M Goldstein, John Francis Daley, Christopher Ford, Chris McKenna, Erik Sommers

Action, Äventyr, Science Fiction, Fantasy

Recension Spider-Man: Homecoming

- August Dellert sätter betyg 4 och skriver:
Jag kan förstå att många säkert blir förvirrade när dem ser postern till den nya filmen om Spindelmannen. Varför har det gjorts ännu en ny version av denna klassiska superhjälte? Svaret är komplicerat men summan av kardemumman är att Disney-ägda filmstudion Marvel Studios har fått hyra Spindelmannen-licensen från Sony Pictures så att Spindelmannen äntligen kan få "komma hem" till filmstudion där...

Recension av Spider-Man: Homecoming - Läs hela!

Med i listor: Medlemmarnas mest betygsatta just nu, Superhjältar
Diskussioner om Spider-Man: Homecoming  (0 diskussioner)
Kommentarer om Spider-Man: Homecoming (43 st)
Pearldrop (Anmäl)   21:21 20/11
Alldeles för fjantig spiderman. Bara ängslig, inte det minsta kaxig. Synd.
92axha10 (Anmäl)   17:02 24/10
Äntligen har de skoj med karaktären och låter det vara löjligt.
Hanness (Anmäl)   20:06 22/10
Två ord: Trams och fåneri..
ShenLong (Anmäl)   11:31 21/10
Det här var riktigt tråkigt och tramsigt
Gadwin (Anmäl)   05:48 16/10
Äntligen en riktigt bra Marvel-film igen. Störtskön humor och bra rollbesatt. Tyvärr så dras filmen ned i slutet av sedvanliga överdrivet långa och slentrianmässiga actionscener. Tycker dräkten är överdrivet högteknologiskt dessutom. Men är ändå väldigt positiv till framtida Hollander-filmer, kul att vara pepp på superhjältefilmer igen!
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Spider-Man: Homecoming