Spy

Originaltitel: Spy
Regissör:Paul Feig
Utgivningsår:2015

Om Spy:

Den skrivbordsbundna CIA-agenten Susan Cooper trivs alldeles utmärkt med att tillbringa sitt arbetsliv med att ge sin ögonsten Bradley Fine instruktioner. Men när hon får se Fine gå in i en fälla och skjutas till döds av den bulgariske gangsterdottern Raina Boyanov kastas hennes värld omkull. Hon lyckas övertyga sin chef att skicka ut henne i fältet och reser till Paris i hopp om att lyckas sätta dit Boyanov och hennes affärspartner.

Titel: Johnny English
Regissör: Oliver Parker
År: 2011
Genre: Komedi, Thriller, Äventyr
Johnny English Reborn

Melissa McCarthy, Jason Statham, Jude Law, Rose Byrne, Miranda Hart, Allison Janney, Peter Serafinowicz, Morena Baccarin, Bobby Cannavale, Nargis Fakhri, Björn Gustafsson, Will Yun Lee, Richard Brake, Raad Rawi, Jessica Chaffin, Carlos Ponce, 50 Cent

Paul Feig

Komedi, Action, Kriminalare

Recension Spy

- jotnan sätter betyg 2 och skriver:
Spy är Paul Feigs nyaste komedi om Susan, en kontors-spion vars största uppgift är att baka tårtor till sitt arbetslag, som helt plötsligt sätts ute i fält. Som komedi levererar den gång på gång flera träffar, men tyvärr, det dubbla antalet missar. Efter att agenten Bradley Fine (Jude Law) skjutits ihjäl under ett uppdrag skickas Susan (Melissa McCarthy) ut för att fullfölja uppgiften. Hon reser...

Recension av Spy - Läs hela!

Diskussioner om Spy  (0 diskussioner)
Kommentarer om Spy (114 st)
yrkeschaufföre (Anmäl)   20/3 2018
Ja, det här faktiskt en bra agentfilm som är rolig åxå. Det är väldigt många skådespelare i den här som hamnat helt rätt och det hjälper upp filmen. Den funkar att se om!
ShenLong (Anmäl)   11/2 2018
Förvånansvärt rolig
Gordyal (Anmäl)   31/12 2017
Väldigt ojämn och alldeles för lång. Men det var länge sedan jag skrattade så mycket åt en film. (7/15)
Filmfantast86 (Anmäl)   25/10 2017
tvamvarg (Anmäl)   22/9 2017