Betyg idag: 1 296 Besökare idag: 5 044

Originaltitel: Star Trek: Beyond
Regissör:Justin Lin
Utgivningsår:2016

Om Star Trek Beyond:

Enterprises besättning utforskar denna gång de yttersta delarna av den outforskade rymden. Där kommer de i kontakt med en fiende som sätter dem, och allt som Federationen står för, på prov.

Titel: Star Trek
Regissör: Leonard Nimoy
År: 1986
Genre: Komedi, Äventyr, Science Fiction
Star Trek IV: Resan hem

Chris Pine, Zachary Quinto, Zoe Saldana, Karl Urban, Simon Pegg, John Cho, Anton Yelchin, Idris Elba, Sofia Boutella, Joe Taslim, Lydia Wilson, Deep Roy, Shohreh Aghdashloo, Melissa Roxburgh, Anita Brown, Doug Jung, Danny Pudi, Kim Kold, Greg Grunberg

Doug Jung, Simon Pegg

Action, Thriller, Äventyr, Science Fiction

Star Trek 3

Diskussioner om Star Trek Beyond  (0 diskussioner)
Kommentarer om Star Trek Beyond (69 st)
drj (Anmäl)   14/12 2017
Stor besvikelse efter de två första i rebooten. Platt dussinaction. Beastie Boys det enda som lyfte filmen
Filmfantast86 (Anmäl)   29/10 2017
Murvel48 (Anmäl)   2/10 2017
En av de bästa!
federico033 (Anmäl)   30/9 2017
Rörigt och oengagerande. Filmen är späckad med action, men jag känner inget. Avslöjandet om skurken känns förutsägbar och framför allt så är det magiska supervapnet helt överflödigt. Däremellan försöker man klämma in lite käck dialog som skulle haft glimtet i ögat om den levererats med bättre tajming
RichardEk (Anmäl)   5/7 2017
Lättsam rymdaction som inledningsvis är visuellt sprakande och engagerande, men sedan blir det lite för mycket spektakel- och akrobataction som för tankarna till 'Fast & Furious' - serien. Det är synd att Justin Lin verkar förväxla dessa två filmserier. De mörka aspekterna av själva idén med en post-politisk Stjärnflotta kommer inte fram så mycket som de hade kunnat, och berövar filmen det maktfilosofiska djup som behövs för att göra handlingen mer substantiell.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Star Trek Beyond