Stealing Harvard - Dyra löften

Originaltitel: Stealing Harvard
Regissör:Bruce McCulloch
Utgivningsår:2002

Om Stealing Harvard - Dyra löften:

John har allt. Han har ett bra jobb, han är fölovad med den vackra Elaine och de har precis betalat handpenning på sitt drömhus. Idyllen slås i spillror när hans syster visar honom ett gammalt videoband där han lovar att betala sin systerdotters skolavgift. Plötsligt befinner sig John i en stressad situation där han är i desperat behov av snabba pengar. Hans psykopatiske vän Duff har ett dåligt inflytande på honom och plötsligt befinner de sig på andra sidan lagen. För att hålla sitt löfte krävs det drastiska åtgärder, men ingenting går som planerat.

Titel: Stark Raving Mad
Originaltitel: Stark Raving Mad
Regissör: Drew Daywalt, David Schneider (II)
År: 2002
Originaltitel: The Parole Officer
Regissör: John Duigan
År: 2001
The Parole Officer

Leslie Mann, Jason Lee, John C McGinley, Dennis Farina, Chris Penn, Tom Green (III), Megan Mullally, Tammy Blanchard, Richard Jenkins, Seymour Cassel

Peter Tolan

Komedi, Kriminalare

Diskussioner om Stealing Harvard - Dyra löften  (0 diskussioner)
Kommentarer om Stealing Harvard - Dyra löften (50 st)
Krille80 (Anmäl)   23/11 2014
Med tanke på de skådespelare som ingår i denna filmen hade jag förberett mig på att detta skulle bli en fantastiskt underhållande och framförallt rolig upplevelse. Detta fick man snabbt tänka om men därmed inte sagt att man inte skrattar här och där. Filmen kunde bara ha varit så mycket mer och framförallt så mycket roligare.
Kautsky (Anmäl)   12/2 2013
Svag trea, Tom Green är trots allt rätt rolig. Men man vill dock aldrig se den igen.
yrkeschaufföre (Anmäl)   22/12 2011
En stark tvåa tack vare Green, Lee och Mann men historien är ganska tråkig och det drar ner.
jahaaa (Anmäl)   10/1 2010
sköningfilm! jason lee är riktigt bra
Volfram (Anmäl)   30/11 2008
Positivt överraskad av denna film faktiskt. Hade iofs låga förväntningar på den och trodde den skulle vara ganska dålig. Men den var helt okej och framförallt Tom Green gjorde väldigt bra ifrån sig, rolig som fan. En ganska stark 3:a får den här filmen.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Stealing Harvard - Dyra löften