Strike Commando

Originaltitel: Strike Commando
Regissör:Bruno Mattei
Utgivningsår:1987

Om Strike Commando:

Rambo-lik vietnamveteran återvänder till den sydöstra djungeln i Asien för att reda upp oavklarade affärer.

Titel: Rambo: First Blood II
Originaltitel: Double Target
År: 1987
Genre: Action, Äventyr, Krig
Double Target

Christopher Connelly, Reb Brown, Luciano Pigozzi, Louise Kamsteeg, Alex Vitale, Karen Lopez, Philip Gordon, Edison Navarro

Claudio Fragasso, Bruno Mattei

Action, Krig

Italien
Diskussioner om Strike Commando  (0 diskussioner)
Kommentarer om Strike Commando (18 st)
Gordyal (Anmäl)   11/7 2016
Massor med snurrig Rambo-action i kubik. En hel del skojiga grejer, men på det stora hela är det mest massa skrik och pang-pang. Om man skulle skriva en bok strängt baserad på denna film, vilken konstig bok det skulle bli. (6+/15)
Punkliv (Anmäl)   26/8 2014
Rekommenderad trea. Verkligen inte min typ av film, men det visste jag innan jag såg den så jag blev inte besviken.
Raimo_1985 (Anmäl)   21/5 2014
Supertokröj som det måste krävts en tokig/fantasifull hjärna att komma på alla vildhjärnascener till. Blir bättre och bättre ju mer tiden går, tillslut är den en fyra och slutet är obetalbart. Hur kommer man på det här? Jag säger bara: JAKUDAAAAAA!!! JAKUUUUUDAAAARGGGHHH!
schramm (Anmäl)   23/11 2013
Total idioti från början till slut. Reb Brown spelar över konstant, skriker ut sina repliker och dödar precis allt han ser. Vietnamkriget har aldrig skildrats så här dumt, någonsin! Rekommenderas varmt.
bad_droidboy (Anmäl)   13/4 2013
rätt usel men det är ju också poängen antar jag? Inte alls lika superepisk som Deadly Prey men vissa scener(amerikanski!) var fantastiska. 2a
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Strike Commando