Suicide Squad

Regissör:David Ayer
Utgivningsår:2016
Antal betyg:2053 betyg

Om Suicide Squad:

Ett gäng fängslade superskurkar samlas och förses dem de kraftfullaste vapnen regeringen kan uppbringa. De skickas sedan iväg på uppdrag att besegra en fiende som sägs vara oövervinnlig. Underrättelseofficeren Amanda Waller har bestämt att den enda lösningen är en grupp av omaka och förkastliga individer utan något att förlora. Gruppen inser dock snart att de inte blivit utvalda för att lyckas utan för att få skulden när de misslyckas.

Titel: Batman Assault on Arkham
Regissör: Anthony Russo, Joe Russo
År: 2018
Genre: Action, Äventyr, Science Fiction, Fantasy
Avengers: Infinity War

Will Smith, Margot Robbie, Jared Leto, Cara Delevingne, Joel Kinnaman, Viola Davis, Jai Courtney, Jay Hernandez, Adewale Akinnuoye-Agbaje, Karen Fukuhara, David Harbour, Ike Barinholtz, Scott Eastwood, Shailyn Pierre-Dixon, Common, Adam Beach

David Ayer

Action, Äventyr, Science Fiction, Fantasy

Task Force X

Diskussioner om Suicide Squad  (0 diskussioner)
Kommentarer om Suicide Squad (156 st)
Djason (Anmäl)   22:43 19/2
Margot Robbie är filmens höjdpunkt punkt och slut.
HerrNenne (Anmäl)   6/10 2018
Alla pengar och all vilja som ligger bakom den här filmen som ska vara en del i deras stora satsning.. Och så väljer dom att ha slutfighten inte bara i mörker, utan i en dimmig rökstorm i ett skyfall också för att man absolut inte ska få gotta sig i det. Haha, kom igen, seriöst. Deadshot är riktigt bra, och Harley Quinn är ofta bra, men dippar ofta in i fanservice som känns pålagd. Men den missar hela tonen, plotten är hastad och fokuserar på fel saker, och man bryr sig inte om karaktärerna. Ett misslyckande. OCH! det misslyckade soundtracket.. Att försöka få varje scen att bli episk med en välkänd låt blir... kaka på kaka på kaka, bara larvigt. Innan fem minuter har gått har vi fått ungefär lika många "episka" populärkulturella välkända låtar som ska sätta tonen för karaktärerna. Är det det enda sättet du kan, Ayer? Nolla.
vonadel (Anmäl)   26/6 2018
Så var det då äntligen dags att se denna bespottade film. Till en början kändes det som att, nä detta är nog ännu en film som fått oförtjänt kritik. Men, efter tag kändes det som att det bara var att sälla sig till den skaran av kritiker. Alldeles för tunn story. Lite taskigt för Robbie som gör en så bra prestation. 4/10
dr bond (Anmäl)   12/5 2018
Kära fimtipset följare, se ej denna. Man blir bara förbannad
gaskammarvalse (Anmäl)   7/4 2018
Nej tack