Summer of Blood

Originaltitel: Summer of Blood
Regissör:Onur Tukel
Utgivningsår:2014

Om Summer of Blood:

Eric blir dumpad och har inte särskilt mycket framgång med tjejerna han dejtar efteråt. Allt detta ändras dock när han en natt blir biten av en vampyr.

Onur Tukel, Alex Karpovsky, Jonathan Caouette, Dustin Guy Defa, Anna Margaret Hollyman, Melodie Sisk, Zach Clark, Juliette Fairley, Jason Selvig, Dakota O'Hara

Onur Tukel

Skräck

Diskussioner om Summer of Blood  (0 diskussioner)
Kommentarer om Summer of Blood (5 st)
lucius (Anmäl)   03:44 18/5
Gillar man Woody Allen och "What we do in the shadows" så gillar man det här.
KyLLo (Anmäl)   8/11 2017
Billig och pladdrig komedi med blodiga inslag snarare än renodlad skräck. Bra musik.
Korben_Dallas (Anmäl)   12/6 2016
Jävligt modern och en rulle som kommer bli så tidstypisk i sin dialog. Jävligt rolig. Skrattade fan högt ofta.
AlbinWesley (Anmäl)   9/11 2014
Hmmm, jobbigt det här. Tyckte väldigt mycket var rolig, jag skrattade rent av. Det är ju ett gott tecken. Samtidigt fanns en del jobbigt dåliga grejer, framför allt slutrepliken som definitivt hindrar högre betyg.
Adeoo (Anmäl)   4/11 2014
Denna gillade jag inte, tyckte att den var väldigt tråkig.. Svag 2:a! 3/10