Supercon

Originaltitel: Supercon
Regissör:Zak Knutson
Utgivningsår:2018

Om Supercon:

En grupp av tidigare TV-stjärnor och serietecknare, som nu försörjer sig på konvent, bestämmer sig för att stjäla från en ohederlig promotor och en arrogant TV-ikon.

Ryan Kwanten, Russell Peters, Maggie Grace, Brooks Braselman, Mike Epps, Clancy Brown, John Malkovich, Caroline Fourmy, George Murdoch, Donald Watkins, Hunter Burke, Anthony Nguyen, CariDee English, Jeff Pope, Russell Tyrrell, Devyn A Tyler

Zak Knutson, Andy Sipes, Dana Snyder

Komedi, Kriminalare

Diskussioner om Supercon  (0 diskussioner)
Kommentarer om Supercon (3 st)
basegbg (Anmäl)   22:32 15/4
En tekniskt välgjord film med bra till grymma skådisar med John Malkovich som största stjärna. Dock är manuset och regin under all kritik. Hur i hel---te de fick med Malkovich är ett mysterium.
Christofer (Anmäl)   13:03 25/3
Dum som jag var så trodde jag att det kunde bli ett och annat skratt här och där men istället fick man 100 minuter med köns- och pruttskämt. Malkovich är ju med för tusan!!?? Huuuur tänkte han där?
Robkiller (Anmäl)   12/12 2018
Tokdumt, men aldrig roligt överhuvudtaget... alltså hyfsat meningslöst