Superhjältarna 2

Originaltitel: Incredibles 2
Regissör:Brad Bird
Utgivningsår:2018

Om Superhjältarna 2:

Superhjältefamiljen är tillbaka, men den här gången står mamma Helen i rampljuset, och pappa Bob stannar hemma med barnen Violet och Dash för att göra hjälteinsatser i vardagslivet och försöka sköta allt som har med ett ”normalt” familjeliv att göra. Det är en tuff omställning för alla, och det blir ännu tuffare, för ingen av dem har ännu en aning om lilla babyn Jack-Jacks alla superkrafter. När en ny skurk smider en genial och farlig plan måste familjen tillsammans med Fryzo samarbeta igen, vilket är lättare sagt än gjort, även om de alla är superhjältar.

Titel: Superhjältarna
Originaltitel: The Incredibles
Regissör: Brad Bird
År: 2004
Genre: Komedi, Familjefilm, Action, Äventyr
Film nr.: 19830
Superhjältarna

Craig T Nelson (röst), Holly Hunter (röst), Sarah Vowell (röst), Huck Milner (röst), Catherine Keener (röst), Eli Fucile (röst), Bob Odenkirk (röst), Samuel L Jackson (röst), Michael Bird (röst), Sophia Bush (röst), Brad Bird (röst), Phil LaMarr (röst)

Brad Bird

Komedi, Animerad, Familjefilm, Action, Äventyr, Science Fiction

The Incredibles 2

Diskussioner om Superhjältarna 2  (0 diskussioner)
Kommentarer om Superhjältarna 2 (33 st)
BarryHero (Anmäl)   11:21 4/5
Imponerande valgjorda animationer dar actionsekvenserna ar otroligt maffiga. Krydda detta med en valskriven och intressant storyline sa ar denna film passande for bade stora och sma.
Sovande_mannen (Anmäl)   22:42 29/3
Gud va jag garva. Dash är ju kung. Hahahahhahaha
fridenpaden (Anmäl)   21:34 25/3
Underhållande. Otroligt förutsägbar. Men ändå underhållande.
ToddDowney (Anmäl)   17:37 24/3
Riktigt bra uppföljare som befunnit sig i "developement hell" brukar aldrig bli bra. Men denna lyckades och var minst lika underhållande som första filmen. Ett perfekt sätt att spendera en fredagskväll med.
KurtKarlsson (Anmäl)   13:51 10/3
kalkon.