Superhjältarna 2

Originaltitel: Incredibles 2
Regissör:Brad Bird
Utgivningsår:2018

Om Superhjältarna 2:

Superhjältefamiljen är tillbaka, men den här gången står mamma Helen i rampljuset, och pappa Bob stannar hemma med barnen Violet och Dash för att göra hjälteinsatser i vardagslivet och försöka sköta allt som har med ett ”normalt” familjeliv att göra. Det är en tuff omställning för alla, och det blir ännu tuffare, för ingen av dem har ännu en aning om lilla babyn Jack-Jacks alla superkrafter. När en ny skurk smider en genial och farlig plan måste familjen tillsammans med Fryzo samarbeta igen, vilket är lättare sagt än gjort, även om de alla är superhjältar.

Titel: Superhjältarna
Originaltitel: The Incredibles
Regissör: Brad Bird
År: 2004
Genre: Komedi, Familjefilm, Action, Äventyr
Film nr.: 19830
Superhjältarna

Craig T Nelson (röst), Holly Hunter (röst), Sarah Vowell (röst), Huck Milner (röst), Catherine Keener (röst), Eli Fucile (röst), Bob Odenkirk (röst), Samuel L Jackson (röst), Michael Bird (röst), Sophia Bush (röst), Brad Bird (röst), Phil LaMarr (röst)

Brad Bird

Komedi, Animerad, Familjefilm, Action, Äventyr, Science Fiction

The Incredibles 2

Diskussioner om Superhjältarna 2  (0 diskussioner)
Kommentarer om Superhjältarna 2 (29 st)
KurtKarlsson (Anmäl)   13:51 10/3
kalkon.
ThePatient (Anmäl)   22:18 2/3
Den här filmen, precis som den första, har ALLT! Spänning, feta actionsekvenser, humor, vändningar och vridningar, oklanderlig stil, och Edna Mode. Som en distillation av allt som är bra med superhjälte-, spion- och familjefilmer.
nyo267n (Anmäl)   02:23 8/1
Väldigt välgjord och snygg, men den saknar något jämfört med den första filmen.
Tobbiee (Anmäl)   11/12 2018
Lika underhållande som första. Mycket bra!
Bomkia (Anmäl)   8/12 2018
Pixar still got it. Absolut noll överraskningar i manuset, men jag satt bara och log hela filmen igenom. 4-
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Superhjältarna 2