Switching Goals

Originaltitel: Switching Goals
Regissör:David Steinberg
Utgivningsår:1999

Om Switching Goals:

Mary-Kate och Ashley spelar här systrarna Emma och Sam Stanton, som byter hemligheter, kläder och nu... byter de plats. Medan pojkflickan Sam är en atletisk tjej, föredrar Emma mode och dejting. Men när en fotbollsturnering startar i stan byter de plats med varandra. Listiga planer, hysteriska förväxlingar och nonstop action är en del av spelet. När kaos utbryter både på och av plan, slår de sig samman.

Mary-Kate Olsen, Ashley Olsen, Trevor Blumas, Eric Lutes, Joe Grifasi, Michael Cera

David Kukoff, Matt Roshkow

Komedi, Familjefilm

Med i listor: Fotboll
Diskussioner om Switching Goals  (0 diskussioner)
Kommentarer om Switching Goals (2 st)
mischa_barton (Anmäl)   11/10 2006
inte så bra
Bellman (Anmäl)   17/1 2005
Vad kan jag säga. Det är en film i precis samma anda som alla andra Mary-Kate och Ashley Olsen filmer. Den här var nog den bästa av filmen jag sett av dem hittils dock. Men detta till trots så når den inte högre än det lägsta betyget. Det blir en etta.