Betyg idag: 1 888 Besökare idag: 6 399

Originaltitel: Take Me
Regissör:Pat Healy
Utgivningsår:2017

Om Take Me:

Ray utför simulerade kidnappningar på beställning. Det är förståeligt nog en gles marknad, så när han får ett erbjudande om en helgs jobb mot en ansenlig ersättning tar han det utan att tveka.

Pat Healy, Taylor Schilling, Alycia Delmore, Jim O'Heir, Mark Kelly, Brooke Dillman, Toby Huss, Alejandro Patiño

Mike Makowsky

Komedi, Kriminalare

Diskussioner om Take Me  (0 diskussioner)
Kommentarer om Take Me (5 st)
Krille80 (Anmäl)   09:20 18/7
En härligt mörk komedi med en intressant historia, producerad av Netflix. Inget som lämnar stort avtryck i filmhistorien men som underhåller för stunden. Det som, först och främst, fångade mitt intresse att se denna film, var dock att skådespelerskan Taylor Schilling från fantastiska TV-serien "Orange Is the New Black" bär en av huvudrollerna här.
Christofer (Anmäl)   22:34 16/7
Vilken värdelös filminfo här på FT, lät betydligt bättre på Netflix annars hade jag aldrig fått för mig att se den. Hur som helst ett rätt blekt manus, men som ändå glänste till vissa stunder och gav några skratt. Inget man minns på sikt, men som duger för stunden.
Tatty (Anmäl)   15:34 16/7
Wow, vilken galen och rubbad film! Galet skum och även rolig! Gillar att Taylor Schilling från Orange is the new black är med i filmen! Slutet kändes extremt men bra iallafall!
supermancover (Anmäl)   15:10 14/7
Jag gillade den mycket mer än vad jag trodde jag skulle göra faktiskt. Svag trea, men ändå en trea!
Murvel48 (Anmäl)   17:18 12/7
Rätt klurig film med en del kul twistar men det är en rätt svag trea.