Taken 3

Originaltitel: Taken 3
Regissör:Olivier Megaton
Utgivningsår:2014

Om Taken 3:

Bryan Mills liv slås i spillror när han blir oskyldigt misstänkt för mord. Situationen blir inte bättre av att han lyckas fly från brottsplatsen och får polisen, FBI och CIA efter sig. Men Bryan tänker inte vara passiv och se mördarna gå fria eller riskera att de ger sig på hans dotter Kim. Han kommer använda de kunskaper han samlat på sig under ett helt liv av rökridåer och dubbelspel

Titel: Taken 2
Regissör: McG
År: 2014
Genre: Drama, Action, Kriminalare, Thriller
3 Days to Kill

Liam Neeson, Maggie Grace, Famke Janssen, Forest Whitaker, Dougray Scott, Sam Spruell, Don Harvey, Dylan Bruno, Leland Orser, David Warshofsky, Jon Gries, Jonny Weston, Andrew Borba, Judi Beecher, Andrew Howard, Jimmy Palumbo

Luc Besson, Robert Mark Kamen

Action, Kriminalare, Thriller

Tak3n

Frankrike

Recension Taken 3

- ehansi sätter betyg 2 och skriver:
Det är tredje gången gillt för Bryan Mills och ”Taken”-trilogin, som nu för den sista gången kastas in i ett nytt, omtumlande äventyr. Liam Neeson axlar än en gång rollen som den stenhårda fd agenten och Luc Besson står för manuset till den actionspäckade uppföljaren ”Taken 3”. Likt sina två föregångare handlar ”Taken 3” om den före detta agenten Bryan Mills (Liam Neeson), en man som gått igenom...

Recension av Taken 3 - Läs hela!

Diskussioner om Taken 3  (0 diskussioner)
Kommentarer om Taken 3 (99 st)
Andreas_ (Anmäl)   22/9 2018
Ren och skär katastrof på alla plan, sämsta regissören någonsin, dåligt skådespeleri, t.o.m från Neeson och totalt värdelöst manus, rent patetiskt ut sagt och om man synar detaljerna under filmens gång så inser att man att detta är rent ut sagt helt patetiskt på så många plan att man blir mörkrädd...första filmen var riktigt bra, andra filmen ändå okej men denna tredje film är ett stort skämt och hån mot första filmen....borde aldrig ha gjort en trilogi om en film som endast har material för en film och den var lysande...men som vanligt så ska det alltid mjölkas sönder när något blir bra. Rekommenderar verkligen inte denna film såvida man inte vill kasta bort 2 timmar av sitt liv...för detta är så dåligt och tråkigt för att vara en actionfilm att man bara blir deprimerad för förlorad tid efteråt...sen hjälper det inte att skiten nu är från 11 år, så man får inte ens effektiva och tuffa actionscener längre och att den som klippt filmen borde få sparken och aldrig mer jobba med klippning är även det ett faktum då actionscenerna är alldeles för sönderklippta och hackiga i ett alldeles för snabbt tempo för att det ska vara spännande och njutbart....patetiskt....betyget blir en mycket svag och begraven 1:a
Bozze80 (Anmäl)   4/9 2018
Tyvärr blir serien bara sämre och sämre, där första filmen var välgjord och hade en fungerande story så blir det här mest bara intetsägande och ologiskt, dock bra actionscener och tempo vilket räddar den från bottenbetyget. Sen är ju Forest Whitaker riktigt skön som polis!
Stygga-Vargen (Anmäl)   10/4 2018
Knappast något mästerverk men den funkar helt okej som underhållning för stunden. Forest Whitaker är rolig.
sodomiten (Anmäl)   7/4 2018
Jag hajar inte skurkarnas motiv till mordet i början.Sen fattar jag inte varför Ryan ska fjanta runt efter sin dotter halva filmen. Det var mest utfyllnad i avsaknad på vettiga ideer va?
TURGUT (Anmäl)   4/3 2018
Hade inte så höga förväntningar på denna, såg den mest eftersom jag sett 1:an och 2:an seda tidigare. Ok actionrulle men inte mycket mer, räcker till en 3:a i betyg.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Taken 3
Se filmen