Betyg idag: 1 311 Besökare idag: 5 190

Originaltitel: Tau
Regissör:Federico D'Alessandro
Utgivningsår:2018

Om Tau:

En klipsk ung kvinna kidnappas av en uppfinnare som använder henne som försökskanin för att fullända sin AI-robot. Hon försöker fly ur sitt högteknologiska fängelse.

Maika Monroe, Ed Skrein, Gary Oldman, Fiston Barek, Ivana Zivkovic, Paul Leonard Murray, Dragoljub Ljubicic, Irene Chiengue Chiendjo, Sharon D Clarke, Ian Virgo, Greg De Cuir, Danijel Korsa

Noga Landau

Thriller, Science Fiction, Fantasy

Diskussioner om Tau  (0 diskussioner)
Kommentarer om Tau (12 st)
Robkiller (Anmäl)   20:27 16/10
Netflix sci-fi som lyckas vara lite småintressant, men inte mycket mer än det. Lider en del av låg budget och risiga effekter.
Jamesa (Anmäl)   23:16 26/9
Helt ok men inte mer. Tanken är god och det får räknas.
the Feber (Anmäl)   17:09 29/8
Kul och rolig idé, men håller inte hela vägen. Känns väl krystad i sista akten. Några bra spännande scener, men filmen glöms snabbt.
Murvel48 (Anmäl)   22:59 29/7
Ett par smålöjliga grejer för mycket - men helt klart sevärt.
supermancover (Anmäl)   03:50 25/7
Inget mästerverk till film, men absolut över förväntan! Hade sjukt låga förväntningar endast baserat på de andra kommentarerna här, men filmen var klart bättre än väntat även om det definitivt finns saker att kritisera.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Tau