Tau

Originaltitel: Tau
Regissör:Federico D'Alessandro
Utgivningsår:2018

Om Tau:

En klipsk ung kvinna kidnappas av en uppfinnare som använder henne som försökskanin för att fullända sin AI-robot. Hon försöker fly ur sitt högteknologiska fängelse.

Maika Monroe, Ed Skrein, Gary Oldman, Fiston Barek, Ivana Zivkovic, Paul Leonard Murray, Dragoljub Ljubicic, Irene Chiengue Chiendjo, Sharon D Clarke, Ian Virgo, Greg De Cuir, Danijel Korsa

Noga Landau

Thriller, Science Fiction, Fantasy

Med i listor: Medlemmarnas mest betygsatta just nu, Medlemmarnas senast betygsatta nya filmer
Diskussioner om Tau  (0 diskussioner)
Kommentarer om Tau (7 st)
Qhorinhalfhand (Anmäl)   19:53 11/7
Personligen det sämsta på länge. Det finns mycket att klaga på men plotten, en del skådespelarinsatser och cgi:n är nog det som drar ned filmen från svag 2a till en etta. Nu har jag dessutom spenderat mycket mer tid med den här filmen än den förtjänar.
zallaxx (Anmäl)   19:13 8/7
En bra film. Bättre än det betyg imdb hade som medel. Tror väll att folk lessnar om de förväntar sig saw97 eller action. Filmen var över förväntan.
Zelest (Anmäl)   01:19 7/7
Gillar't! Däremot så tar den upp ämnen som jag är svag för så det hjälper. Man ska inte räkna med en torture-porn film i bästa Saw stil, då blir man nog besviken.
PojmiZ (Anmäl)   01:31 5/7
Börjar riktigt bra första 20min sen så somnar man nästan resten av tiden
santiago (Anmäl)   00:23 5/7
Börjar lite som Saw men planar ut efter tio minuter ungefär. Synd.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Tau