Tau

Originaltitel: Tau
Regissör:Federico D'Alessandro
Utgivningsår:2018

Om Tau:

En klipsk ung kvinna kidnappas av en uppfinnare som använder henne som försökskanin för att fullända sin AI-robot. Hon försöker fly ur sitt högteknologiska fängelse.

Maika Monroe, Ed Skrein, Gary Oldman, Fiston Barek, Ivana Zivkovic, Paul Leonard Murray, Dragoljub Ljubicic, Irene Chiengue Chiendjo, Sharon D Clarke, Ian Virgo, Greg De Cuir, Danijel Korsa

Noga Landau

Thriller, Science Fiction, Fantasy

Diskussioner om Tau  (0 diskussioner)
Kommentarer om Tau (14 st)
amam (Anmäl)   31/12 2018
Jag gillar Maika men resten är ju inte så där jättebra. CGIn var okej men långt från bra. Inget originellt direkt.
Halofreak92swe (Anmäl)   20/11 2018
Rätt så B men jag gillar Maika.
Robkiller (Anmäl)   16/10 2018
Netflix sci-fi som lyckas vara lite småintressant, men inte mycket mer än det. Lider en del av låg budget och risiga effekter.
Jamesa (Anmäl)   26/9 2018
Helt ok men inte mer. Tanken är god och det får räknas.
the Feber (Anmäl)   29/8 2018
Kul och rolig idé, men håller inte hela vägen. Känns väl krystad i sista akten. Några bra spännande scener, men filmen glöms snabbt.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Tau