Tau

Originaltitel: Tau
Regissör:Federico D'Alessandro
Utgivningsår:2018

Om Tau:

En klipsk ung kvinna kidnappas av en uppfinnare som använder henne som försökskanin för att fullända sin AI-robot. Hon försöker fly ur sitt högteknologiska fängelse.

Maika Monroe, Ed Skrein, Gary Oldman, Fiston Barek, Ivana Zivkovic, Paul Leonard Murray, Dragoljub Ljubicic, Irene Chiengue Chiendjo, Sharon D Clarke, Ian Virgo, Greg De Cuir, Danijel Korsa

Noga Landau

Thriller, Science Fiction, Fantasy

Diskussioner om Tau  (0 diskussioner)
Kommentarer om Tau (10 st)
the Feber (Anmäl)   17:09 29/8
Kul och rolig idé, men håller inte hela vägen. Känns väl krystad i sista akten. Några bra spännande scener, men filmen glöms snabbt.
Murvel48 (Anmäl)   22:59 29/7
Ett par smålöjliga grejer för mycket - men helt klart sevärt.
supermancover (Anmäl)   03:50 25/7
Inget mästerverk till film, men absolut över förväntan! Hade sjukt låga förväntningar endast baserat på de andra kommentarerna här, men filmen var klart bättre än väntat även om det definitivt finns saker att kritisera.
Qhorinhalfhand (Anmäl)   19:53 11/7
Personligen det sämsta på länge. Det finns mycket att klaga på men plotten, en del skådespelarinsatser och cgi:n är nog det som drar ned filmen från svag 2a till en etta. Nu har jag dessutom spenderat mycket mer tid med den här filmen än den förtjänar.
zallaxx (Anmäl)   19:13 8/7
En bra film. Bättre än det betyg imdb hade som medel. Tror väll att folk lessnar om de förväntar sig saw97 eller action. Filmen var över förväntan.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Tau