TC 2000

Originaltitel: TC 2000
Regissör:TJ Scott
Utgivningsår:1993

Om TC 2000:

Futuristisk action med mycket sparkar och slag. I en nära framtid har jorden till stor del havererat pga miljöförstöring. De rika har byggt en trygg miljö under jordytan medan de fattiga tvingats att stanna kvar ovan jord. Jason Storm som arbetar som vakt i underjorden, får reda på en konspiration som skall förgöra invånarna ovan jord och bestämmer sig för att fly de nedre regionerna och sätta stop för komplotten.

Titel: RoboCop 2
Regissör: Phillip J Roth
År: 1992
Genre: Action, Science Fiction
Prototype

Bolo Yeung, Jalal Merhi, Billy Blanks, Bobbie Phillips, Matthias Hues, Kelly Gallant, Harry Mok, Ramsay Smith, Gregory Philpot, MJ Kang

J Stephen Maunder, Richard M Samuels, TJ Scott

Action, Science Fiction

Diskussioner om TC 2000  (0 diskussioner)
Kommentarer om TC 2000 (3 st)
Bumbi78 (Anmäl)   22:43 17/2
En tveksam omtitt, men som gjorde mig på gott humör. Är det fighting alä 90-tal man vill ha är TC2000 perfekt. Här ska alla ha stryk och det finns alltid en anledning att börja fightas.
Spader Sven (Anmäl)   11/3 2008
Idiot action med Billy Banks, Bolo Yeung och Matthias Heus. Perfekt film när man vill slå av hjärnan och få sig en rejäl dos 90tals kitch.
Bumbi78 (Anmäl)   24/1 2008
Den här rullen är en soppa och nån handling är de inte tal om. Däremot lite godis för oss som växte upp med fighters som Bolo Yeung, Billy Blanks och Matthias Hues - här är dom med allihop haha