Ted 2

Originaltitel: Ted 2
Regissör:Seth MacFarlane
Utgivningsår:2015

Om Ted 2:

Sedan vi sist mötte dem har John och Ted fortsatt leva drömlivet i Boston. Men nu är rollerna ombytta: John lever ungkarlsliv medan Ted knutit banden med Tami-Lynn, kvinnan i hans drömmar. Äktenskapet börjar snart knaka i fogarna och paret bestämmer sig för att skaffa ett barn för att rädda det. Planen stöter dock på patrull när myndigheterna konstaterar att Ted inte är en person, utan en ägodel, och därför inte har rätt att adoptera. Inte nog med det, han får också sparken från sitt butiksjobb och hans äktenskap annulleras. Arg och nedslagen bestämmer sig Ted för att stämma staten, och ber sin bäste vän att hjälpa honom återvinna de rättigheter han förtjänar.
Se filmen på Plejmo

Regissör: Trey Parker
År: 2004
Genre: Komedi, Action, Äventyr
Team America: World Police

Seth MacFarlane (röst), Mark Wahlberg, Amanda Seyfried, Jessica Barth, Giovanni Ribisi, Morgan Freeman, Sam J Jones, Patrick Warburton, Michael Dorn, John Slattery, John Carroll Lynch, Cocoa Brown, Liam Neeson, Maggie Geha, Dennis Haysbert, Tom Brady (II)

Seth MacFarlane, Alec Sulkin, Wellesley Wild

Komedi

Diskussioner om Ted 2  (0 diskussioner)
Kommentarer om Ted 2 (59 st)
Rai (Anmäl)   14/2 2018
Den här filmen ligger nog i topp bland de löjligaste filmer jag har sett! Folk som ger den mer än två i betyg kan nog inte mår riktigt bra, eller så har de usel humor!!!
Jompalompier (Anmäl)   24/1 2018
Orkade inte ens se klart skiten.
Filmfantast86 (Anmäl)   29/10 2017
kryttan (Anmäl)   27/9 2017
Pubertal humor som funkar för mig, garvar rätt hårt emellanåt.
arruba (Anmäl)   9/5 2017
Relationen mellan Ted och Marky Mark är lika underbar som i ettan, de är verkligen buddies. Man köper deras vänskap och att den ena är en nalle känns bara helt logiskt. Klart sevärd om du gillar sjuk humor.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Ted 2
Se filmen