Teen Titans: The Judas Contract

Originaltitel: Teen Titans: The Judas Contract
Regissör:Sam Liu
Utgivningsår:2017

Om Teen Titans: The Judas Contract:

Tara Markov är en flicka som har makt över jord och sten; Hon är också mer än hon verkar. Är den nyaste medlemmen av Teen Titans en allierad eller ett hot? Och vad är legosoldaten och lönnmördaren Deathstrokes planer för Titans?

Stuart Allan (röst), Taissa Farmiga (röst), Jake T Austin (röst), Kari Wahlgren (röst), Sean Maher (röst), Christina Ricci (röst), Miguel Ferrer (röst), Brandon Soo Hoo (röst), Gregg Henry (röst), Meg Foster (röst), Maria Canals-Barrera (röst)

Ernie Altbacker

Animerad, Action, Äventyr, Science Fiction, Fantasy

Diskussioner om Teen Titans: The Judas Contract  (0 diskussioner)
Kommentarer om Teen Titans: The Judas Contract (2 st)
zallaxx (Anmäl)   5/11 2018
filmtipset trodde en ledsen gubbe.. va fan liksom
DrJW (Anmäl)   4/4 2017
Jag är rätt säker på att den originella serietidningen med samma namn är bättre, men den här var rätt bra. Början var mer av en ursäkt bara för att visa de ursprungliga Teen Titans medlemmarna och hur relationen mellan Nightwing och Starfire började, den hade inte så mycket av en anslutning till självaste handlingen. Även om den här filmen hade lite av den gritty-aktiga känslan från serien (jag har inte läst den, men jag har hört talas om den och mycket av beskrivningen från serien är i denna film), men jag tycker fortfarande att den tecknade serien från 2003 gjorde ett mycket bättre utförandet av Judas Contract historian. Men för att vara rättvis, tv-serien hade mycket mer tid att utveckla, men den här filmen kunde ha varit i två delar för att uppnå det. Detta är en av de sista filmer som skådespelaren Miguel Ferrer gjorde innan han dog nu i år och han var en mycket bättre val för röst rollen till Deathstroke än Thomas Gibson i Son of Batman.