Teenage Mutant Ninja Turtles: Out of the Shadows

Originaltitel: Teenage Mutant Ninja Turtles: Out of the Shadows
Regissör:Dave Green
Utgivningsår:2016

Om Teenage Mutant Ninja Turtles: Out of the Shadows:

Efter att superskurken Shredder lyckats fly ur sin fångenskap slår han sina påsar ihop med den galne vetenskapsmannen Baxter Stockman och hans två klent begåvade hjälpredor Bebop och Rocksteady. Som om inte Shredder och hans planer på världsherravälde vore nog ställs sköldpaddorna plötsligt mot en annan, ännu ruskigare, fiende med liknande ambitioner: den fasansfulle Krang.

Titel: Teenage Mutant Ninja Turtles
Regissör: Greg Coolidge
År: 2006
Genre: Komedi, Romantik
Employee of the Month

Megan Fox, Will Arnett, Laura Linney, Stephen Amell, Noel Fisher, Jeremy Howard, Pete Ploszek, Alan Ritchson, Tyler Perry, Brian Tee, Stephen Farrelly, Gary Anthony Williams, Peter Donald Badalamenti II, Brittany Ishibashi, Tony Shalhoub (röst)

Josh Appelbaum, André Nemec

Komedi, Action, Äventyr, Science Fiction, Fantasy

Teenage Mutant Ninja Turtles 2

USA, Hongkong, Kina, Kanada
Diskussioner om Teenage Mutant Ninja Turtles: Out of the Shadows  (0 diskussioner)
Kommentarer om Teenage Mutant Ninja Turtles: Out of the Shadows (26 st)
krank-mma (Anmäl)   7/9 2018
Kanske den dummaste film jag sett. På ett bra sätt alltså, den är extremt dum och den vet om det och äger det. Om man inte gillar dum film ska man inte se den här.
Krille80 (Anmäl)   11/1 2018
Minnet av den första filmen(2014) är praktiskt taget blankt men tittar jag på mina kommentarer så tyckte jag väldigt mycket om den. Lika mycket som jag tydligen tyckte om den, lika illa tycker jag om denna fåniga, slarviga och dåliga uppföljare. Alla mina fina nostalgiska minnen från barndomen rörande TMNT lyckas denna film nästan helt radera. 1+ (3/10)
JimmyChris (Anmäl)   17/10 2017
Detta är ju en rak nostalgitrip för oss som växte upp med turtles, men särskilt bra är det inte! Känns som de verkligen tagit de tecknade filmerna och gjort om till exakt levande spelfilm, tillskillnad från filmerna från 90talet som ville ta sig på större allvar. Krang liksom haha vem fan hade trott han skulle dyka upp!?
Busbybabe25 (Anmäl)   4/10 2017
Knappt sevärd, nostalgin räddar filmen. Turtlarna är ganska roliga men manuset är verkligen ihåligt.
dafreakish (Anmäl)   4/10 2017
Fullständigt bedrövlig film egentligen. Fånigare än man ens kan föreställa sig med så stora hål i manuset att svarta hål känns små och meningslösa. Men ännu en gång tar nostalgin över för mig. Turtles var min grej som liten och kan inte skaka av mig det. Troligtvis den svagaste tvåan jag någonsin gett.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Teenage Mutant Ninja Turtles: Out of the Shadows