Terminator Salvation

Originaltitel: Terminator Salvation
Regissör:McG
Utgivningsår:2009

Om Terminator Salvation:

Året är 2018, John Connor är ledaren för de mänskliga motståndarna till Skynet och dess Terminators. En dag anländer Marcus Wright, en man som endast minns att han är dömd till döden. Frågan är om han är sänd från framtiden eller räddad från det förflutna. En fråga som leder John Connor närmare Skynets organisation och planen att utrota människan.

Titel: Terminator 3: Rise of the Machines
År: 2013
Genre: Action, Äventyr, Science Fiction, Mysterium
Film nr.: 102047
Oblivion

Christian Bale, Anton Yelchin, Sam Worthington, Bryce Dallas Howard, Moon Bloodgood, Common, Helena Bonham Carter, Roland Kickinger, Chris Browning, Jane Alexander, Michael Ironside, Jadagrace, Chris Ashworth, Terry Crews

John D Brancato, Michael Ferris

Action, Thriller, Äventyr, Science Fiction

Terminator 4

Storbritannien, Tyskland, USA, Italien

Recension Terminator Salvation

- Rollywood sätter betyg 3 och skriver:
Man har tappat den där originella Terminator- stämningen lite, framför allt på grund av att Schwarzenegger inte längre medverkar men också eftersom James Cameron inte regisserat de senaste. Det blir inte samma konstnärliga stil då. McG har dessutom gjort samma fel här som i varenda annan film han har gjort. Han pumpar in överdrivet mycket action så att publiken uttråkas av en överdos. Både foto och...

Recension av Terminator Salvation - Läs hela!

Diskussioner om Terminator Salvation  (0 diskussioner)
Kommentarer om Terminator Salvation (580 st)
Rai (Anmäl)   5/3 2018
Gäst, gud vad seg den var...
Filmfantast86 (Anmäl)   18/10 2017
deswhip (Anmäl)   31/7 2016
Eftersom ettan och tvåan var så bra så hade det krävts något alldeles extra för att berättiga ytterligare uppföljare. Dessvärre arbetar inte filmindustrin på det sättet och vi alla måste stå ut med en lite sämre värld...
Zarquon (Anmäl)   23/7 2016
Handling, karaktärer, motivation, skådespeleri, manus, effekter, klippning, och regi lämnar mycket, MYCKET, att önska. Men Yelchin (RIP :( ) och Worthington kämpar på och gör så gott de kan i denna soppa, en del miljöer och designs är lite coola, och några actionscener är t.o.m. rätt OK.
jingoo (Anmäl)   6/1 2016
Har försökt se om den, men det går banne mig inte. Det här är skräp. Sänker betyget.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Terminator Salvation
Se filmen