Terror Moon

Originaltitel: Within the Rock
Regissör:Gary J Tunnicliffe
Utgivningsår:1996

Om Terror Moon:

En vandrande måne är på kollisionskurs med jorden. Till denna vandrande himlakropp kommer då ett team som ska ändra dess kurs genom solsystemet. Tyvärr råkar man i processen släppa lös en köttätande oövervinnlig utomjording som en uråldrig ras stängt in i månens inre för mycket länge sedan för att hindra den från att äta upp rasens medlemmar.

Xander Berkeley, Caroline Barclay, Bradford Tatum, Brian Krause, Barbara Patrick, Duane Whitaker, Michael Zelniker, Calvin Levels, Earl Boen, Dale Dye

Gary J Tunnicliffe

Science Fiction

Diskussioner om Terror Moon  (0 diskussioner)
Kommentarer om Terror Moon (9 st)
jonbo (Anmäl)   17/9 2015
Nja. Inte så bra.
Djason (Anmäl)   18/3 2013
När man läser handlingen misstänker man ju att detta ska vara en riktig b skitfilm, men det är det faktiskt inte. Klart överaskad.
Screwface (Anmäl)   21/10 2012
Ja sämre finns. Helt klart sevärd!
cristian81 (Anmäl)   19/2 2012
Åh längtar att få se denna igen. Var riktigt förtjust i den för länge länge sedan...
Slakob (Anmäl)   13/4 2009
Helt ok, lagom effekter och rätt så tufft monster. Däremot är utfyllnaden mellan våldet extremt uttråkande. Dialogen är trist och filmen känns meningslös stundtals och när konfrontationerna väl kommer så hålls det fortfarande ett lågt tempo. Det som håller betyget från en etta är de få scener som faktiskt är underhållande; vissa effekter står ut från de övriga. Schysst monster också.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Terror Moon