Thanks for Sharing

Originaltitel: Thanks for Sharing
Regissör:Stuart Blumberg
Utgivningsår:2012

Om Thanks for Sharing:

Kretsar kring tre personer som ingår i en 12-stegsbehandling för sexmissbruk. Adam har just firat 5-årsdagen som "nykter" sexmissbrukare, då han möter Phoebe som han inleder en romans med. I terapigruppen för sexmissbrukare träffas också frisören Dede och nörden Neil, men det är inte helt enkelt att vara vän med någon av det motsatta könet när sex har ödelagt alla ens tidigare relationer.

Titel: Welcome to the Rileys
Originaltitel: Brothers
Regissör: Jim Sheridan
År: 2009
Brothers

Mark Ruffalo, Gwyneth Paltrow, Tim Robbins, Joely Richardson, Josh Gad, Pink, Patrick Fugit, Emily Meade, Carol Kane, Isiah Whitlock Jr, Michaela Watkins, Poorna Jagannathan, Natalia Volkodaeva

Stuart Blumberg, Matt Winston

Drama, Komedi, Romantik

Diskussioner om Thanks for Sharing  (0 diskussioner)
Kommentarer om Thanks for Sharing (35 st)
Bomkia (Anmäl)   8/12 2018
Trodde detta skulle vara nån slags komedi, men det är mycket mer ett drama med lite komiska inslag. Jag gillar att de tog allting på allvar och inte flamsade bort problemet som missbruk kan ge. Fina skådespelarinsatser där jag till och med tyckte Gad gjorde bra ifrån sig. Jag är dock fortfarande lite tveksam till Pinks medverkan som kändes blek. 3+
Albion (Anmäl)   1/11 2018
Detta blev aldrig bra någonstans. Blandningen av drama och tramshumor fungerar inte och hela grejen känns bara sjukt konstig. Betyget blir en 2;a.
Roswall (Anmäl)   1/11 2018
Svag för AAfilmer, något övertydlig ibland, och dramaturgin kunde varit bättre.
mammene (Anmäl)   28/10 2018
Bra skådespelare, men blev lite för tramsig för min smak
Ve72 (Anmäl)   26/10 2018
Gillade kemin mellan skådisarna och tyckte därför att filmen fick en autentisk känsla. En varm och bra film som absolut är sevärd!
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Thanks for Sharing