The 15:17 to Paris

Originaltitel: The 15:17 to Paris
Regissör:Clint Eastwood
Utgivningsår:2018

Om The 15:17 to Paris:

Tre amerikanska soldater upptäcker en terroristplan ombord på ett tåg på väg till Paris.

Spencer Stone, Alek Skarlatos, Anthony Sadler, Judy Greer, Jenna Fischer, William Jennings (II), Bryce Gheisar, Paul-Mikél Williams, Thomas Lennon, PJ Byrne, Tony Hale, Jeanne Goursaud, Alisa Allapach, Jaleel White, Ray Corasani, Lillian Solange Beaudoin

Dorothy Blyskal

Drama, Biografi

Diskussioner om The 15:17 to Paris  (0 diskussioner)
Kommentarer om The 15:17 to Paris (7 st)
Christofer (Anmäl)   4/12 2018
En på pappret hygglig historia blir totalt pissad på av en Clintan som måste ha fått en stroke under arbetet med detta haveri till regi. Inledningen är plågsamt lång och sedan tar en förvirrad klippning vid, där man blir helt bortfintad och inte har en aning om i vilket land karaktärerna befinner sig ens (!) under flera scener, för att sedan landa i fem intensiva minuter på slutet. Bland det märkligaste jag sett av en seriös och välrenommerad regissör.
Howler19 (Anmäl)   10/11 2018
Den lilla biten som faktiskt handlar om terroristattacken är rätt okej, men majoriteten av filmen handlar om en massa andra saker och det är stundtals parodiskt. Det känns som om någon gav Eastwood det sämsta filmmanuset som någonsin skrivits med utmaningen att göra en bra film av det.
den_vita_apan (Anmäl)   19/7 2018
Har inga ord för hur dålig den här var.
Amx (Anmäl)   5/6 2018
Oj, vilka hjältar de där amerikanerna alltid ska vara; prisade av presidenter, medaljer och parader. Herregud vilken värdelös jävla film.
Barneyk (Anmäl)   28/5 2018
Börjar hårt med någon jävla Anti ADHD-propaganda? "My god is bigger than your statistic!" Sen går det utför!
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till The 15:17 to Paris