The 15:17 to Paris

Originaltitel: The 15:17 to Paris
Regissör:Clint Eastwood
Utgivningsår:2018

Om The 15:17 to Paris:

Tre amerikanska soldater upptäcker en terroristplan ombord på ett tåg på väg till Paris.

Spencer Stone, Alek Skarlatos, Anthony Sadler, Judy Greer, Jenna Fischer, William Jennings (II), Bryce Gheisar, Paul-Mikél Williams, Thomas Lennon, PJ Byrne, Tony Hale, Jeanne Goursaud, Alisa Allapach, Jaleel White, Ray Corasani, Lillian Solange Beaudoin

Dorothy Blyskal

Drama, Biografi

Diskussioner om The 15:17 to Paris  (0 diskussioner)
Kommentarer om The 15:17 to Paris (12 st)
mammene (Anmäl)   09:02 1/7
En lång och bra uppbyggnad som till viss del hade för avsikt att vilseleda, men då kanske man får sig en funderare på sina egna fördomar. Tillbakablickar och nutid och framtid skiftade och jag tycker att det fungerade. Sedan skulle det inta vara Clintan om inte slutet fick ett Clintan slut. En trea är den värd.
gjoob (Anmäl)   20:20 10/5
Samtidigt kan jag respektera Eastwoods beslut att göra en film som fokuserar på hjältarna i sammanhanget snarare än ogärningsmännen. Pinsamt men samtidigt väldigt talande för kontentan av politiska åsikter på FT att läsa hatiska kommentarer i kommentarsfältet som belackar människor som räddar oskyldigt folk från att bli massakrerade.
gjoob (Anmäl)   19:45 10/5
Tycker inte personerna och händelserna som ledde fram till själva huvudämnet var så intressanta att det motiverade 80 min spelfilm (som sagt är själva terroristattacken förpassad till 5 min i slutet).
Stygga-Vargen (Anmäl)   01:43 10/5
Trots att Clintan både är en bra skådis och en bra regissör så är den här filmen allt annat än bra.
Tatty (Anmäl)   11:37 21/3
Nja, sådär, seg och långdragen film! Passar de som inte vill se en hemsk terroism film!
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till The 15:17 to Paris