The Babysitters

Originaltitel: The Babysitters
Regissör:David Ross
Utgivningsår:2007

Om The Babysitters:

Efter att ha haft en kärleksaffär med en av sina kunder, förvandlar en tonårstjej sin barnvaktstjänst till en callgirl-firma för gifta män.

Titel: The High School Conspiracy
Regissör: Pat Holden
År: 2012
Genre: Thriller, Skräck
When the Lights Went Out

John Leguizamo, Cynthia Nixon, Andy Comeau, Lauren Birkell, Halley Wegryn Gross, Katherine Waterston, Louisa Krause, Spencer Treat Clark, Alexandra Daddario, Alexie Gilmore, Bridget Regan, Kim Shaw, Jansen Panettiere, Denis O'Hare, Ann Dowd

David Ross

Drama

Diskussioner om The Babysitters  (0 diskussioner)
Kommentarer om The Babysitters (27 st)
Tatty (Anmäl)   18/1 2017
Förväntade mig att filmen skulle vara dålig eller seg men förvånansvärt var filmen faktisk bra än vad jag trodde!
ami86 (Anmäl)   27/9 2015
Avskyvärd, osannolik bullshit. Känns som en film gjord av hebefilee för hebefiler. Ren och skär smörja.
yrkeschaufföre (Anmäl)   10/7 2015
En svag fyra för att den sticker ut och åtminstone påvisas problemen med prostitution. Huvudrollerna var intressanta och de andra okej.
Krille80 (Anmäl)   29/4 2015
Det är inom indie-film som man verkligen idag hittar de originella historierna och även de intressanta och utvecklande karaktärerna. Denna film erbjuder just detta samtidigt som den dock lider av lite trovärdighetsproblem och det faktum att filmen är alldeles för lågmäld i sitt berättande. Mer energi är något som denna film är i behov av. Filmen var dock som helhet en positiv överraskning.
ziferN (Anmäl)   16/3 2015
Det är ett tappert försök att skapa en sevärd indie-film men det går inte riktigt som tänkt. Det är för det mesta ointressant, tråkigt och händelselöst. Den har dock en lågmäld stämning som kan vara skönt ibland men det räcker tyvärr inte långt. Typisk tvåa.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till The Babysitters