Betyg idag: 1 028 Besökare idag: 4 273

Originaltitel: The Ballad of Buster Scruggs
Regissör:Ethan Coen, Joel Coen
Utgivningsår:2018

Om The Ballad of Buster Scruggs:

En antologi-western med sex olika historier där varje kapitel berättar en specifik historia om civilisationens utkanter.

Tyne Daly, James Franco, Brendan Gleeson, Bill Heck, Grainger Hines, Zoe Kazan, Harry Melling, Liam Neeson, Tim Blake Nelson, Jonjo O'Neill, Chelcie Ross, Saul Rubinek, Tom Waits, Clancy Brown, Jefferson Mays, Stephen Root, Willie Watson, David Krumholtz

Ethan Coen, Joel Coen

Drama, Komedi, Western

Med i listor: Medlemmarnas mest betygsatta just nu, Medlemmarnas senast betygsatta nya filmer
Diskussioner om The Ballad of Buster Scruggs  (0 diskussioner)
Kommentarer om The Ballad of Buster Scruggs (13 st)
norenorama (Anmäl)   17:15 9/12
Klart att detta bitvis är bra, men jag är inte en person som gillar när filmen ja kollar på inte har något slut, speciellt inte 6 filmer på raken som inte har något slut. Speciellt sista är ett hån, där historien exakt börjar i slutet, helt missbildat kasst att man inte får se va fan som händer.
Tonti (Anmäl)   14:59 6/12
Inramningen är klockren och även så ambitionen att visa upp olika sidor av westernmytologin. Sen är själva episoderna extremt varierande i både kvalitet och ambitionsnivå. Inledningen är ganska gräslig medan delen med karavanen helt klart har nåt. Synd bara att svartsyntheten ska vara slutpoängen i nästan alla delar, Mann klarar av det där så extremt mycket bättre.
Engravadlax (Anmäl)   00:00 2/12
Väntade mig inte en antologifilm, inget direkt djup i och med att det är kortare berättelser, men jag gillade alla segment, speciellt vagnkaravanen och guldgrävaren.
Christofer (Anmäl)   21:23 29/11
Inte min smak alls tyvärr. Segt och tradigt, som om man gjort det svårt för sakens skull liksom. Säkert vackert om man förstår sig på det, men det mesta gick över huvudet på mig. Ett par episoder var hyfsade men den sista somnade jag ifrån med jämna mellanrum, så ointressant var det. 2- i betyg.
Makta (Anmäl)   23:43 28/11
Det värsta med filmen är att man nu vill ha en full film med Buster Scruggs..
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till The Ballad of Buster Scruggs