The Ballad of Buster Scruggs

Originaltitel: The Ballad of Buster Scruggs
Regissör:Ethan Coen, Joel Coen
Utgivningsår:2018

Om The Ballad of Buster Scruggs:

En antologi-western med sex olika historier där varje kapitel berättar en specifik historia om civilisationens utkanter.

Tim Blake Nelson, James Franco, Liam Neeson, Harry Melling, Tom Waits, Zoe Kazan, Bill Heck, Grainger Hines, Jefferson Mays, Brendan Gleeson, Jonjo O'Neill, Tyne Daly, Saul Rubinek, Chelcie Ross, Stephen Root, Willie Watson, Clancy Brown, Ralph Ineson

Ethan Coen, Joel Coen

Drama, Komedi, Western

Diskussioner om The Ballad of Buster Scruggs  (0 diskussioner)
Kommentarer om The Ballad of Buster Scruggs (27 st)
isecore (Anmäl)   14:45 3/5
Produktionen är god men historierna ojämna. I bästa fall är det en trea, i sämsta fall en tvåa. Den pendlar fram och tillbaka. Känner mig generös och ger den en trea.
Golazo (Anmäl)   05:58 19/4
Skräp. B-skådisar. Det höga betyget på IMDB är mycket märkligt.
Mysharry (Anmäl)   22:51 17/4
Ojämnt, men sevärt. Jag är väldigt förtjust i kortfilm, egentligen, speciellt när de sätts samman till en helhet. Eller vad man ska kalla det. Svårt att sätta betyg, så det blir en trea, kanske mer.
YouAreNrIchi (Anmäl)   22:02 20/3
Jag gillade alla historier skarpt, förutom den sista.
myslas (Anmäl)   22:43 16/3
En besvikelse. Väldigt ojämn kvalitet på de här korthistorierna där några håller långt ifrån normal Coen-kaliber. Dialog och foto är fortfarande av hög klass men det här får nog ändå ses som deras svagaste film.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till The Ballad of Buster Scruggs