The Battery

Originaltitel: The Battery
Regissör:Jeremy Gardner
Utgivningsår:2012

Om The Battery:

Två före detta baseballspelare tar sig genom ett lantligt New England som kryllar av odöda, samtidigt som de försöker hålla sig från att döda varandra.

Titel: Last of the Living
Regissör: Adam Deyoe
År: 2012
Genre: Skräck
Dead Season

Jeremy Gardner, Adam Cronheim, Niels Bolle, Alana O'Brien, Jamie Pantanella, Larry Fessenden, Kelly McQuade

Jeremy Gardner

Drama, Skräck

Diskussioner om The Battery  (0 diskussioner)
Kommentarer om The Battery (21 st)
stgurgel (Anmäl)   10/9 2018
nte alls den spexiga zombiekomedi jag förväntade mig utan istället en underhållande betraktelse över vardagstristess och irritationsmoment efter zombiekatastrofen
Bumbi78 (Anmäl)   10/5 2016
Här fanns en bra idé och gott om ambitioner och för all del potential. Och visst börjar den bra och man förstår direkt att detta inte är en konventionell zombiefilm. Men det stiliga fotot och annorlunda soundtracket väger inte upp att the Battery efterhand mest blir tråkig och till slut även intetsägande.
Djason (Anmäl)   12/11 2015
För att vara en lågbudgetfilm är den helt ok men det är också det som är filmens stora problem. Då den saknar en ordentlig budget har de heller inte haft råd att göra en ordentlig actionfest med många zombies, utan det blir mest prat och en del baseballscener.
todape (Anmäl)   12/11 2015
Helvete vad dålig film. Usel budgetfilm. Fyra i snitt på Filmtipset. Man kan inte ta de där betygen på allvar. 2/10
TheHorrorfan (Anmäl)   20/5 2015
Väldigt speciell. Den snuddar på en 3a, men när det är zombies så vill jag ha mer blod och det fick jag inte. Får bli en stark 2a ändå.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till The Battery