The Beach Bum

Originaltitel: The Beach Bum
Regissör:Harmony Korine
Utgivningsår:2019

Om The Beach Bum:

En rebellisk man vid namn Moondog lever livet genom sina egna regler.

Matthew McConaughey, Snoop Dogg, Isla Fisher, Stefania LaVie Owen, Martin Lawrence, Zac Efron, Jonah Hill, Jimmy Buffett, Donovan St V Williams, David Bennett, Clinton Archambault, Joshua Rosen, Tonya Oliver, Chela Arias, Ricardo Matallana, Joshua Ritter

Harmony Korine

Drama, Komedi

Schweiz, Storbritannien, Frankrike, USA
Diskussioner om The Beach Bum  (0 diskussioner)
Kommentarer om The Beach Bum (6 st)
Knasiga-Lasse (Anmäl)   02:42 25/6
Sisådär.
callusis (Anmäl)   16:55 19/6
Bra soundtrack men i övrigt mest bara löjligt överdriven. Trist.
norenorama (Anmäl)   15:58 10/6
Totalt osebar, kommer man igenom det stört vidriga introt med den slemmiga j'vla luffaren som kladdade på nakna brudar så är man starkare än mig. Fattar inte vem som skulle vilja se skiten eller varför.
jcoke88 (Anmäl)   20:44 7/6
Föreföll helt poänglös.
Jaganatha (Anmäl)   00:01 1/6
Harmony Korine bestämde sig för att göra "the stoner movie to end all stoner movies". Detta är ren och skär komedi och hade inte gått att ro iland utan medverkan av Matthew McConaughey och Snoop Dogg. Härligt amoraliskt och anarkistiskt slut också!
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till The Beach Bum