The Belko Experiment

Originaltitel: The Belko Experiment
Regissör:Greg McLean
Utgivningsår:2016

Om The Belko Experiment:

En grupp amerikanska medarbetare i en byggnad i Sao Paulo, Brasilien, tvingas att delta i ett dödligt spel.

Titel: Circle
Regissör: Jacob Estes
År: 2011
Genre: Komedi
The Details

John Gallagher Jr, Tony Goldwyn, Adria Arjona, John C McGinley, Melonie Diaz, Owain Yeoman, Sean Gunn, Brent Sexton, Josh Brener, David Dastmalchian, David Del Rio, Michael Rooker, Rusty Schwimmer, Gail Bean, James Earl, Abraham Benrubi, Gregg Henry

James Gunn (II)

Action, Thriller, Skräck

Diskussioner om The Belko Experiment  (0 diskussioner)
Kommentarer om The Belko Experiment (17 st)
SatyreX (Anmäl)   3/11 2018
Bra film! Men en nackdel är att det blir långdraget till och från, men det finns inte en enda film, vad jag vet i alla fall, som inte blir det. En annan nackdel är att den egentligen inte är så speciell. Finns många filmer med samma tanke och tillvägagångssätt och morden är som i vilken annan film inom samma genre. Men i det stora hela så var den underhållande, bra skådespelare och handlingen som man förväntat sig.
Barneyk (Anmäl)   6/10 2018
Den här filmen är ungefär sådär halvbra som de flesta filmer av den här typen är, men den lyfts av många karismatiska skådespelare och att den är väldigt rolig och jag skrattar en hel del. Det gör den underhållande nog för en trea.
Gordyal (Anmäl)   25/2 2018
Helt fantastiskt korkat, proppat med otroligt misslyckade oneliners. Trots att jag är svag för sådana här "döda alla-filmer" - även sämre sådana - så kan jag inte ens med vilja gilla detta. Kommer med nöd undan en etta tack vare några schysta mord och en hel del gore. (4-/15)
AngelsDiary (Anmäl)   24/2 2018
Gillar att det är mycket blod, storyn är väl ok.
escaperel (Anmäl)   23/1 2018
Tiden går snabbt och det är trevligt slafsigt, men den nu så trendiga "Battle Royale"-genren verkar inte lägga minsta vikt vid manus, vilket är rätt relevant när man behandlar ett tema om människans natur. - Sätt ett gäng lirare i en intim miljö och låt dom slakta varandra! - Men vad är syftet? - Skit i syftet, det är underhållande!
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till The Belko Experiment