The Call

Originaltitel: The Call
Regissör:Brad Anderson
Utgivningsår:2013

Om The Call:

För att kunna rädda en ung flickas liv måste en SOS-operatör konfrontera en mördare från sitt förflutna.

Titel: När lammen tystnar
År: 2004
Genre: Drama, Action, Kriminalare, Thriller, Mysterium
Film nr.: 20482
Final Call

Halle Berry, Abigail Breslin, Morris Chestnut, Michael Eklund, David Otunga, Michael Imperioli, Justina Machado, José Zúñiga, Roma Maffia, Evie Thompson, Denise Dowse, Ella Rae Peck, Jenna Lamia, Ross Gallo

Richard D'Ovidio

Kriminalare, Thriller

Diskussioner om The Call  (0 diskussioner)
Kommentarer om The Call (107 st)
patey (Anmäl)   22:05 21/1
Godkänd thriller, varken mer eller mindre men jag var underhålld och det dög för denna typ av film
cina63 (Anmäl)   4/3 2018
Riktigt bra och spännande ända till det dåliga slutet som drog ner betyget till en svag trea.
Portugallien (Anmäl)   3/3 2018
ToddDowney (Anmäl)   1/2 2018
Trots sina 94 minuter kändes den för lång och utdragen, hade man kortat ner filmen och gjort om slutet hade filmen vart riktigt bra.
gjoob (Anmäl)   26/12 2017
Lite knepig att betygsätta. Å ena sidan väldigt spännande, å andra sidan ganska förutsägbar och onödigt orealistisk. Fylld av klyschor, överlag dåliga skådespelarinsatser och Halle Berrys konstanta flämtande i 90 minuter satte verkligen mitt tålamod på prov. Men trots att jag fann så mycket att hata fångade den ändå mitt intresse och underhöll mig till sista bildruta.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till The Call