Betyg idag: 1 335 Besökare idag: 5 525

Originaltitel: The Christmas Chronicles
Regissör:Clay Kaytis
Utgivningsår:2018

Om The Christmas Chronicles:

Ett syskonpar råkar ta sönder tomtens släde, så de ägnar hela natten åt att rädda julen tillsammans med en tomtefar med attityd som inte skräder orden.

Kurt Russell, Judah Lewis, Darby Camp, Lamorne Morris, Kimberly Williams-Paisley, Oliver Hudson, Martin Roach, Tony Nappo, Steven Van Zandt, Goldie Hawn, Marc Ribler, Debra Wilson (röst), Kari Wahlgren (röst), Debi Derryberry (röst)

Matt Lieberman

Komedi, Familjefilm, Äventyr, Fantasy

Med i listor: Medlemmarnas mest betygsatta just nu
Diskussioner om The Christmas Chronicles  (0 diskussioner)
Kommentarer om The Christmas Chronicles (10 st)
Ramza (Anmäl)   09:18 10/12
Kurt Russel är precis lika mycket Kurt Russel som han alltid har varit.
hardcore (Anmäl)   00:14 9/12
Klart en utav dom bättre julfilmerna som gjorts som jag sett senaste åren dock inte för historien helt och hållet. Utan för Kurt Russell är så bra i sin roll. Sen är jag kanske inte riktigt samma målgrupp som såna här filmer är ämnade för.
dafreakish (Anmäl)   22:32 8/12
Julfilmer är en genre för sig och det är svårt att se dem med objektiva ögon som inte är influerade av julmys, glögg och pepparkakor. Vanligtvis brukar jag ändå tvingas ta fram spypåsarna, med några få undantag. Det här var ett av dem. En mysig, men inte för mysig, julfilm med de rätta ingredienserna. Russell är utmärkt och även om den både är förutsägbar och sliskig så blir man glad och berörd.
Robodan (Anmäl)   21:51 8/12
Roligoch mysig start som lovar nåt nytt o annorlunda. Raset börjar nånstans i cellen och det bara fortsätter ner i avgrunden. Sista scenen är usel.
ekmanälskaren (Anmäl)   19:57 2/12
Mysig och rolig!