The Christmas Chronicles

Originaltitel: The Christmas Chronicles
Regissör:Clay Kaytis
Utgivningsår:2018

Om The Christmas Chronicles:

Ett syskonpar råkar ta sönder tomtens släde, så de ägnar hela natten åt att rädda julen tillsammans med en tomtefar med attityd som inte skräder orden.

Kurt Russell, Judah Lewis, Darby Camp, Kimberly Williams-Paisley, Oliver Hudson, Lamorne Morris, Martin Roach, Tony Nappo, Steven Van Zandt, Goldie Hawn, Marc Ribler, Ishan Morris, Debra Wilson (röst), Kari Wahlgren (röst), Debi Derryberry (röst)

Matt Lieberman

Komedi, Familjefilm, Äventyr, Fantasy

Diskussioner om The Christmas Chronicles  (0 diskussioner)
Kommentarer om The Christmas Chronicles (19 st)
Krille80 (Anmäl)   11:08 26/1
När det gäller julfilm så är det de filmer jag såg som barn också de filmer jag återkommer till år efter år på julen. Nya julfilmer brukar bara var en besvikelse men med Kurt Russel i rollen som Jultomten så var jag tvungen att ge denna filmen en chans. De stora vinsterna med denna film är just Kurt Russel tillsammans med att filmen erbjuder action och ett driv i sin berättelse. Inte en blivande klassiker men inte heller helt fel att stoppa in mellan omtittarna av Ensam hemma 1 och 2 nästa jul.
norenorama (Anmäl)   01:19 5/1
Allt för tam, inget man skulle se igen.
therion82 (Anmäl)   22:21 1/1
Inte störig, bara trevlig.
RunRiot (Anmäl)   28/12 2018
Smågullig rätt standardmässig julfilm som dock bjuder på en del garv. Kurt Russel är perfekt som tomte, speciellt när det helt plötsligt dyker upp "stargates". Betyder det att alla Kurt Russelfilmer utspelar sig i samma universum? ;p Filmens höjdpunkt är Bingham. De gick dock miste om en del uppenbara "Du ser ut som min morfar"-skämt. Hade klarat mig utan de löjliga gremlin-nissarna.
HerrNenne (Anmäl)   26/12 2018
Överraskande bra. Är inte så tung på all seg julstämning/familje/kärleksmoralkak utan fokuserar på ett roligt äventyr med en grymt härlig Kurt Russell som magisk tomte.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till The Christmas Chronicles