The Circle

Originaltitel: The Circle
Regissör:James Ponsoldt
Utgivningsår:2017

Om The Circle:

När Mae Holland blir anställd på The Circle, världens mest framgångsrika internetföretag, tycker hon att hon fått sitt livs bästa jobb. The Circle länkar ihop användarnas personliga mejl, sociala medier, bank och inköp med deras universella operativsystem och skapar en online-identitet och en ny transparent era. Mae blir ansiktet utåt och dess taleskvinna men snart börjar hon förstå vidden av företagets ambitioner och konsekvenserna av deras tjänster.

Titel: Under Pressure
Regissör: Rod Hardy
År: 1997
Genre: Romantik, Äventyr, Science Fiction
En världsomsegling under havet

Emma Watson, Tom Hanks, Patton Oswalt, Karen Gillan, John Boyega, Bill Paxton, Glenne Headly, Ellar Coltrane, Mamoudou Athie, Smith Cho, Nate Corddry, Poorna Jagannathan, Judy Reyes, Amir Talai, Ellen Wong, Elvy Yost, Eve Gordon

James Ponsoldt, Dave Eggers

Drama, Thriller, Science Fiction

USA, Förenade Arabemiraten
Diskussioner om The Circle  (0 diskussioner)
Kommentarer om The Circle (25 st)
Sarlac (Anmäl)   6/11 2018
Intetsägande rulle. Filmen bara slutar helt plötsligt. Inget budskap, ingen upplösning och full med en massa meningslösa scener.
Elizadushkufan (Anmäl)   13/8 2018
Grymt besviken på filmen, då jag gillar både Emma Watson och Tom Hanks. Dock är den så seg och det blir aldrig någon riktigt fart i filmen. Thriller? Nej, det skulle jag inte påstå. Den känns lite ofärdig och känns som handlingen kunde gjorts lite mer spännande. Om det inte var för Emma Watsons medverkan, hade jag nog stängt av filmen efter 15 minuter. En av de tråkigaste filmerna jag sett på länge...Synd eftersom det är bra skådisar med.
WillyV (Anmäl)   30/3 2018
So so.
Rai (Anmäl)   18/2 2018
Riktigt dålig film. Emma Watson kan ju inte ens agera!!!
arruba (Anmäl)   16/1 2018
Emma Watson är alltid duktig och filmen underhåller, problemet ligger snarare i att jag aldrig riktigt fångas med, det blir aldrig spännande.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till The Circle