The Clapper

Originaltitel: The Clapper
Regissör:Dito Montiel
Utgivningsår:2017

Om The Clapper:

Eddie Krumble är en professionell klappare på tv-inspelningar. När en talkshow gör Eddies liv till en nationell besatthet hotas hans begynnande förhållande med bensinmacksexpediten Judy.

Ed Helms, Amanda Seyfried, Tracy Morgan, Russell Peters, Adam Levine, PJ Byrne, Greg Vrotsos, Mickey Gooch Jr, Todd Giebenhain, Brenda Vaccaro, Mori Taylor, Leah Remini, David Barroso, Steven Randazzo, Alan Thicke

Dito Montiel

Komedi, Romantik

Diskussioner om The Clapper  (0 diskussioner)
Kommentarer om The Clapper (4 st)
Pelli (Anmäl)   4/12 2018
ingenting känns rätt här.
Boondock_saint (Anmäl)   27/11 2018
Håller med jonbo. Filmen saknar liksom poäng? Intressant i början, men sen blir det mest ganska deprimerande. Håller med HerrNenne också om att parets intresse för varandra inte riktigt känns trovärdigt, man förstår aldrig varför de gillar varandra och åldersskillnaden känns off.
jonbo (Anmäl)   5/10 2018
Ligger på en trea en bra bit, men filmen har väldigt svårt att knyta ihop det, som att den då inser att den egentligen inte hade något att komma med.
HerrNenne (Anmäl)   26/5 2018
Bygger på missförstånd som mest är jobbiga att se på, ofta rätt pinsam och svår att titta på, och även om både Helms och Seyfried är fina i romantikdelarna så säljer dom inte förhållandet riktigt och åldersskillnaden är väldigt tydlig. Inte hemsk men inte bra nog. Seyfried var däremot riktigt bra.