Atomic Blonde

Originaltitel: Atomic Blonde
Regissör:David Leitch
Utgivningsår:2017

Om Atomic Blonde:

Kronjuvelen hos den brittiska underrättelsetjänsten MI6, Agent Lorraine Broughton använder alla sina förmågor för att överleva hennes omöjliga uppdrag. Skickad ensam till Berlin för att få med sig ovärderliga handlingar ut ur den instabila staden, slår hon sig ihop med den lokala avdelningschefen David Percival för att navigera sig genom ett spel på liv och död bland spioner.

Titel: Baby Driver
Regissör: Macon Blair
År: 2017
Genre: Drama, Komedi, Kriminalare, Thriller
I Don’t Feel at Home in This World Anymore

Charlize Theron, James McAvoy, Eddie Marsan, John Goodman, Toby Jones, James Faulkner, Roland Møller, Sofia Boutella, Bill Skarsgård, Sam Hargrave, Jóhannes Haukur Jóhannesson, Til Schweiger, Barbara Sukowa, Attila Árpa, Martin Angerbauer, Lili Gesler

Kurt Johnstad

Action, Thriller, Mysterium

Sverige, Tyskland, USA
Diskussioner om Atomic Blonde  (0 diskussioner)
Kommentarer om Atomic Blonde (44 st)
JPerlie (Anmäl)   08:46 5/2
Jag kan inte sätta fingret på det men någonting fick den ofta att kännas som en djup lång suck. Väldigt snygg, bra skådespel men tyvärr inte tillräckligt för ens en 4. Kanske var förväntningarna för höga.
arruba (Anmäl)   16:30 30/1
Musiken är klockren, Theron är stencool, actionscenerna är bara wow och iden om en icke fallande mur och vad det nu skulle betyda är oerhört fräckt, Cool jädra film.
HasseV (Anmäl)   10:18 27/1
Känns mer som en parodi på dåliga actionfilmer. Gav upp efter halva filmen
Björkman (Anmäl)   19:01 23/1
Lagom rå spionthriller i sköna miljöer. Theron stabil och trovärdig som vanligt.
Nintendo 64 (Anmäl)   23:23 21/1
Om det enbart vore för soundtrack och det visuella hade det blivit en 5a, men dessvärre är storyn överdrivet rörig och invecklad utan att vara varken direkt fyndig eller engagerade. Svag 3a
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Atomic Blonde
Se filmen