Atomic Blonde

Originaltitel: Atomic Blonde
Regissör:David Leitch
Utgivningsår:2017

Om Atomic Blonde:

Kronjuvelen hos den brittiska underrättelsetjänsten MI6, Agent Lorraine Broughton använder alla sina förmågor för att överleva hennes omöjliga uppdrag. Skickad ensam till Berlin för att få med sig ovärderliga handlingar ut ur den instabila staden, slår hon sig ihop med den lokala avdelningschefen David Percival för att navigera sig genom ett spel på liv och död bland spioner.

Titel: Red Sparrow
Genre: Komedi, Action, Thriller
Fay Grim
Titel: Sin City
Originaltitel: Sin City
Regissör: Robert Rodriguez, Frank Miller (II)
År: 2005
Genre: Action, Kriminalare, Thriller
Sin City

Charlize Theron, John Goodman, James Faulkner, Til Schweiger, Toby Jones, Barbara Sukowa, Daniel Bernhardt, James McAvoy, Eddie Marsan, Bill Skarsgård, Roland Møller, Sam Hargrave, Sofia Boutella, Jóhannes Haukur Jóhannesson, Attila C. Arpa, Lili Gesler

Kurt Johnstad

Action, Thriller, Mysterium

Sverige, Tyskland, USA
Diskussioner om Atomic Blonde  (0 diskussioner)
Kommentarer om Atomic Blonde (52 st)
Acer (Anmäl)   17:10 30/7
tunn brud som ger sig på oftast betydligt större snubbar, fungerar inte och blir bara löjligt
Halofreak92swe (Anmäl)   16:07 21/3
Delvis underhållande action med en tuff Theron i huvudrollen. Några sköna fightscener och twistar räddar filmen från lägre betyg.
Sture Stenhög (Anmäl)   23:37 18/3
Man får nog säga att det här bra för vad det är. Filmen är väldigt snygg, och den har härliga kalla kriget-miljöer och ett högklassigt soundtrack. Men den har en seriösare ton än vad jag vill att sådana här filmer ska ha. De lägger lite för mycket krut på cool yta, och lite för lite på att ha kul. Jag önskar helt enkelt att den var lite mer underhållande när den gör allt annat så bra. Med det sagt så är underhållningsvärdet fortfarande godkänt, men det fanns potential för mer. Svag trea
Zok (Anmäl)   08:14 12/3
Underhållande och snygg action.
Bozze80 (Anmäl)   13:48 8/3
Det här var ju sjukt underhållande! Extremt snygg, i sina slitna miljöer, underbar musik, välkoreograferade actionscener, smart historia, och bra skådespelare. Kort och gott en riktigt bra film!
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Atomic Blonde