Betyg idag: 1 177 Besökare idag: 5 565

Originaltitel: Atomic Blonde
Regissör:David Leitch
Utgivningsår:2017

Om Atomic Blonde:

Kronjuvelen hos den brittiska underrättelsetjänsten MI6, Agent Lorraine Broughton använder alla sina förmågor för att överleva hennes omöjliga uppdrag. Skickad ensam till Berlin för att få med sig ovärderliga handlingar ut ur den instabila staden, slår hon sig ihop med den lokala avdelningschefen David Percival för att navigera sig genom ett spel på liv och död bland spioner.

Titel: Fay Grim
Regissör: Scott Spiegel
År: 2003
Genre: Drama, Action, Kriminalare
My Name Is Modesty: A Modesty Blaise Adventure

Charlize Theron, James McAvoy, Eddie Marsan, John Goodman, Toby Jones, James Faulkner, Roland Møller, Sofia Boutella, Bill Skarsgård, Sam Hargrave, Jóhannes Haukur Jóhannesson, Til Schweiger, Barbara Sukowa, Attila Árpa, Martin Angerbauer, Lili Gesler

Kurt Johnstad

Action, Thriller, Mysterium

Sverige, Tyskland, USA
Med i listor: Medlemmarnas mest betygsatta just nu
Diskussioner om Atomic Blonde  (0 diskussioner)
Kommentarer om Atomic Blonde (33 st)
amotherscrime (Anmäl)   11:11 12/12
Väldigt häftig film som hade potential att kunna bli hur bra som helst egentligen. Men berättandet är inte speciellt tajt och den är smårörig och något förhastad. Tråkigt att det slarvas på detta sättet. Men fortfarande en sevärd och bra film.
mawCor (Anmäl)   22:22 10/12
En del snygga scener och ett tufft soundtrack. Therons försök till brittisk accent fungerade inte alls. Svag trea.
Robkiller (Anmäl)   21:51 5/12
Snyggt och våldsamt, men inte särskilt underhållande.
HerrNenne (Anmäl)   03:00 4/12
En besvikelse för mig, men kan tänka mig att (de ibland lite väl uppenbara försöken till) coolheten kan slå an hos många andra. Men jag tycker det blir lite väl platt, jobbigt och osympatiskt. Riktigt jävla bra musik dock.
isecore (Anmäl)   17:49 3/12
Snygg, men vansinnigt tråkig. Jag orkade helt enkelt inte igenom hela filmen. Banal dialog och uttråkat skådespeleri lyfter helt enkelt inte en orkeslös spionthriller särskilt mycket.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Atomic Blonde