Betyg idag: 1 281 Besökare idag: 6 043

Originaltitel: Atomic Blonde
Regissör:David Leitch
Utgivningsår:2017

Om Atomic Blonde:

Kronjuvelen hos den brittiska underrättelsetjänsten MI6, Agent Lorraine Broughton använder alla sina förmågor för att överleva hennes omöjliga uppdrag. Skickad ensam till Berlin för att få med sig ovärderliga handlingar ut ur den instabila staden, slår hon sig ihop med den lokala avdelningschefen David Percival för att navigera sig genom ett spel på liv och död bland spioner.

Titel: Salt
Regissör: Armand Mastroianni
År: 2000
Genre: Action
First Target

Charlize Theron, John Goodman, James Faulkner, Til Schweiger, Toby Jones, Barbara Sukowa, Daniel Bernhardt, James McAvoy, Eddie Marsan, Bill Skarsgård, Roland Møller, Sam Hargrave, Sofia Boutella, Jóhannes Haukur Jóhannesson, Attila C. Arpa, Lili Gesler

Kurt Johnstad

Action, Thriller, Mysterium

Sverige, Tyskland, USA
Diskussioner om Atomic Blonde  (0 diskussioner)
Kommentarer om Atomic Blonde (57 st)
Pari (Anmäl)   18/12 2018
Några actionscener som var häftiga samt att Bill Skarsgård var bra. Kass film i övrigt.
RichardEk (Anmäl)   13/12 2018
Agentaction som lever tungt på 1980-talsmusik och gråmulen estetik, lite i stil med 'Watchmen'. Det funkar bäst under filmens första hälft för att sedan bli lite långrandigt efterhand som händelseförloppet inte riktigt förmår överraska. De många och långa actionscenerna motverkar dock, det blir aldrig tråkigt. Charlize Theron gör en bra gestaltning av Lorraine Broughton medan James McAvoy gör ett något blekare intryck som David Percival.
Stygga-Vargen (Anmäl)   8/12 2018
Under förväntan men bra ändå.
setterwall (Anmäl)   21/11 2018
Fina actionsekvenser.
Murvel48 (Anmäl)   7/11 2018
Helt värdelös film! Tråkig, osammanhängande och smått obegriplig. Skrikiga slagsmål som aldrig ville ta slut. Meningslös och trivial action. En lesbisk scen hjälper inte mycket...
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Atomic Blonde