The Commuter

Originaltitel: The Commuter
Regissör:Jaume Collet-Serra
Utgivningsår:2018

Om The Commuter:

En affärsman blir inblandad i en kriminell konspiration som inte bara hotar hans liv, utan även de runt omkring honom.

Titel: En dam försvinner
Regissör: Duncan Jones
År: 2011
Genre: Thriller, Science Fiction, Mysterium
Source Code

Liam Neeson, Vera Farmiga, Patrick Wilson, Jonathan Banks, Sam Neill, Elizabeth McGovern, Killian Scott, Shazad Latif, Andy Nyman, Clara Lago, Roland Møller, Florence Pugh, Dean-Charles Chapman, Ella-Rae Smith, Nila Aalia, Colin McFarlane

Philip de Blasi, Ryan Engle, Byron Willinger

Drama, Action, Kriminalare, Thriller, Mysterium

Storbritannien, USA
Diskussioner om The Commuter  (0 diskussioner)
Kommentarer om The Commuter (40 st)
Sovande_mannen (Anmäl)   00:09 21/7
Rätt okej.........
the Feber (Anmäl)   23:58 16/7
Story är såklart helt trasig, men den funkar för den är ett rätt påhittig. Neeson är inte overpowered vilket är ett plus. Trots att den på slutet är rätt förutsägbar så är faktiskt resan rätt oväntad, vilket är filmens stora behållning. Bra actionthriller.
kanemura (Anmäl)   11:58 2/7
Relativt bra början och sedan går det totalt utför när allting "spårar" i slutet och det blir lite väl häftigt i alla svängningar.
Cipramil (Anmäl)   11:49 23/6
Börjar lovande, klart en femma. Tar sedan klivet ner till fyra. När handlingen börjar bli tydlig är det inte djupare än en trea. "Spårar ur" helt och blir en tvåa. Slutet, definitivt en etta.
HerrNenne (Anmäl)   18:02 16/6
Riktigt risig, tråkig och dum film.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till The Commuter