The Diabolical

Originaltitel: The Diabolical
Regissör:Alistair Legrand
Utgivningsår:2015

Om The Diabolical:

När en ensamstående mamma och hennes två små barn plågas av en alltmer konstig och intensiv närvaro, vänder hon sig till sin pojkvän för att hjälpa till att ta hand om de våldsamma krafter som paranormala experter är för rädda för att möta.

Ali Larter, Arjun Gupta, Max Rose, Merrin Dungey, Chloe Perrin, Kurt Carley, Patrick Fischler, Wilmer Calderon, Tom Wright, Laura Margolis, Joe Egender, McCarrie McCausland, Mark Steger, Isaac Salzman, Thomas Kuc, Trey Holland, Sam J Warner

Luke Harvis, Alistair Legrand

Thriller, Skräck, Science Fiction

Diskussioner om The Diabolical  (0 diskussioner)
Kommentarer om The Diabolical (6 st)
Robkiller (Anmäl)   22:28 22/7
Spökfilm som håller intresset uppe mer än vanligt. Bra stämning och en lite oväntad vändning gör att det här fungerar.
Djason (Anmäl)   21/3 2016
Bättre än väntat och med ett slut som var intressant om än inte helt utvecklat känns det som. Helt ok effekter finns inget att klaga på där egentligen.
Bumbi78 (Anmäl)   29/2 2016
En rätt väl avvägd blandning av skräck och sci-fi. Det tar lite för lång för Diabolical att bli intressant, men väntan kändes ändå helt okej. Okej effekter och ett slut som skapar frågor.
TheHorrorfan (Anmäl)   4/11 2015
Snuddar faktiskt på en 3a, men den är lite för töntig för min smak. Sen så är vissa effekter riktigt bra, medans andra är kassa. Stark 2a.
senilix (Anmäl)   25/10 2015
Rätt bra ibland, men även smärtsamt dåligt.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till The Diabolical