The Dirt

Originaltitel: The Dirt
Regissör:Jeff Tremaine
Utgivningsår:2019

Om The Dirt:

Musiken gjorde dem till superstjärnor, men kändisskapet hade en väldigt mörk baksida. Bygger på Mötley Crües självbiografi.

Douglas Booth, Iwan Rheon, Machine Gun Kelly, Daniel Webber, Pete Davidson, David Costabile, Leven Rambin, Kathryn Morris, Rebekah Graf, Max Milner, Tony Cavalero, Joe Chrest, Elena Evangelo, Kamryn Ragsdale, Joshua Mikel, Courtney Dietz, Kabby Borders

Amanda Adelson, Rich Wilkes

Drama, Komedi, Biografi

Med i listor: Medlemmarnas mest betygsatta just nu
Diskussioner om The Dirt  (0 diskussioner)
Kommentarer om The Dirt (13 st)
Kayuzuzu (Anmäl)   10:21 6/4
Svårt att sätta betyg på denna. Vet inte om den suger för att det är dåligt manus eller om de verkligen var såhär korkade och intetsägande töntar i verkligheten. Superklyschig rockstar-story. Hade kunnat vara vilket rockband som helst på 70-80-talet. Sex, drugs and rocknroll. Männen har inga mål utöver att bli stjärnor och ha sex. Kvinnorna har inga mål utöver att knulla rockstjärnor. Jag satt och skämdes genom hela filmen.
larsen1976 (Anmäl)   13:46 4/4
Förväntningarna var skyhöga och jag blev inte besviken. Mycket bra och välspelad film om ett av världens vildaste band. Trots att den var två timmar så innehöll den inte ett enda tråkigt ögonblick. <3
Zok (Anmäl)   08:50 2/4
Visst hade jag förväntat mig mer. Men tycker att den funkar för vad den vill leverera. Dock kommer inte skådespelarna vinna några Oscars, och den går inte på djupet i någon av händelserna, Men jag gillade den.
Rufsa (Anmäl)   16:34 31/3
Är inget Mötley Crue-fan direkt men tänkte ändå att den kunde va sevärd! Den är ju baserad på en bok de själva har skrivit men ja, håller med andra här om att den va ytlig och det var dåliga skådisar! Vet inte alla hur Tommy Lee är men de fick honom att se ut som värsta tönten! Det fanns djupare delar i filmen men tyvärr lämnade de en oberörd. Svårt att ta GOT-Ramsay Bolton på allvar som rockare, haha!
Starkbröl (Anmäl)   11:02 28/3
Jag tyckte den var rätt bra, sorry alla. Men Anvil är fortfarande den bästa rockumentären!
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till The Dirt