The Dirt

Originaltitel: The Dirt
Regissör:Jeff Tremaine
Utgivningsår:2019

Om The Dirt:

Musiken gjorde dem till superstjärnor, men kändisskapet hade en väldigt mörk baksida. Bygger på Mötley Crües självbiografi.

Douglas Booth, Iwan Rheon, Machine Gun Kelly, Daniel Webber, Pete Davidson, David Costabile, Leven Rambin, Kathryn Morris, Rebekah Graf, Max Milner, Tony Cavalero, Joe Chrest, Elena Evangelo, Kamryn Ragsdale, Joshua Mikel, Courtney Dietz, Kabby Borders

Amanda Adelson, Rich Wilkes

Drama, Komedi, Biografi

Diskussioner om The Dirt  (0 diskussioner)
Kommentarer om The Dirt (16 st)
Dadpat (Anmäl)   01:20 25/5
En rätt dålig film om ett rätt dåligt band...
Starlette (Anmäl)   14:19 25/4
Machine Gun Kelly, riktigt bra prestation!
sparriskrigarn (Anmäl)   11:00 21/4
Förvånansvärt underhållande och kändes relativt trovärdig. Newsflash: de var unga, dumma och töntiga. Vad trodde ni? Inget större djup i filmen visserligen, men den följde boken i stora drag och hade många bra detaljer med. Alla musikaliska framträdanden var oerhört pricksäkra och varje ton och trumslag satt precis som i verkligheten, något som är extremt ovanligt i liknande musikfilmer. Mycket detaljerat klädarbete också.
Kayuzuzu (Anmäl)   10:21 6/4
Svårt att sätta betyg på denna. Vet inte om den suger för att det är dåligt manus eller om de verkligen var såhär korkade och intetsägande töntar i verkligheten. Superklyschig rockstar-story. Hade kunnat vara vilket rockband som helst på 70-80-talet. Sex, drugs and rocknroll. Männen har inga mål utöver att bli stjärnor och ha sex. Kvinnorna har inga mål utöver att knulla rockstjärnor. Jag satt och skämdes genom hela filmen.
larsen1976 (Anmäl)   13:46 4/4
Förväntningarna var skyhöga och jag blev inte besviken. Mycket bra och välspelad film om ett av världens vildaste band. Trots att den var två timmar så innehöll den inte ett enda tråkigt ögonblick. <3
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till The Dirt