The Dirties

Originaltitel: The Dirties
Regissör:Matt Johnson (III)
Utgivningsår:2013

Om The Dirties:

Två high school-studenter gör en komedi som handlar om att de ska hämnas på sina mobbare. För en av killarna är det ingen komedi.
Se filmen på Headweb

Originaltitel: Klass
Regissör: Ilmar Raag
År: 2007
Klassen

Matt Johnson (III), Owen Williams, Brandon Wickens, Krista Madison, Jay McCarrol, Alen Delain, Josh Boles

Josh Boles, Matt Johnson (III), Evan Morgan

Drama

Diskussioner om The Dirties  (0 diskussioner)
Kommentarer om The Dirties (5 st)
eraserheead (Anmäl)   27/12 2015
Superb
RunRiot (Anmäl)   23/1 2015
Bra gjord och väl genomtänkt med ett ganska träffande budskap. En aning bristfällig i utförandet kanske, men den satt där den skulle.
BarryHero (Anmäl)   15/10 2014
Jag lade in denna efter att Kevin Smith hyllat den.
precineadd (Anmäl)   27/5 2014
egentligen en etta för den känns från början fejk och allt faller egentligen platt och blir helt meningslöst... men jag vet inte, jag gillar tanken bakom den och känner sympati för hjärnorna bakom kameran. men slarvig produktion är bara förnamnet (vem filmade?) och ff-inramningen stjälper 100% mer än det hjälper
m4e (Anmäl)   5/11 2013
Sköna kids i denna underhållande film om spiralen in i galenskap. Känns som att det var såhär vi tolkade "videovåld" i Sverige för 20 år sedan. Riktigt bra film iallafall. Stark 4:a.