The Equalizer

Regissör:Antoine Fuqua
Utgivningsår:2014
Antal betyg:1944 betyg

Om The Equalizer:

Robert McCall är en före detta hemlig specialagent som förfalskat sin egen död för att få leva ett lugnt liv i Boston. När en ung flicka vid namn Teri behöver räddning bestämmer han sig för att ge sig tillbaka in i hettan, och hamnar öga mot öga med ryska gangsters.
Se filmen på Viaplay

Regissör: Antoine Fuqua
År: 2018
Genre: Action, Kriminalare, Thriller
The Equalizer 2

Denzel Washington, Marton Csokas, Chloë Grace Moretz, David Harbour, Johnny Skourtis, Haley Bennett, David Meunier, Alex Veadov, Vladimir Kulich, Melissa Leo, Bill Pullman, James Wilcox, Mike O'Dea, Anastasia Mousis, Allen Maldonado, Rhet Kidd, Matt Lasky

Richard Wenk

Action, Kriminalare, Thriller

Recension The Equalizer

- Mat1az sätter betyg 2 och skriver:
Våldsorgien The Equalizer, baserad på en 80-tals tv-serie med samma namn, har Denzel Washington som värsta vigilanten. Liksom Robert De Niro i ”Taxi Driver” och Charles Bronson i ”Death Wish”, levererar Washington rättvisan med ett skott åt gången. Förutom att vara otroligt våldsam så är den otroligt dum. Allting börjar med den till synes vardaglige Robert McCall (Denzel Washington). Han får reda...

Recension av The Equalizer - Läs hela!

Diskussioner om The Equalizer  (0 diskussioner)
Kommentarer om The Equalizer (135 st)
deswhip (Anmäl)   20:37 21/3
Don't mess with Denzel! Han är en äkta äkta hårding. Han har inga speciella muskler eller tuffa anletsdrag, han bara är... Imponerande! Dessvärre är inte filmen särskilt bra, den tappade mycket i slutet, typ gick från en fyra till en tvåa, synd. Men som tur är finns det flera andra mycket bättre filmer där Denzel får briljera med sin mäktiga alphahanneutstrålning.
Bomkia (Anmäl)   21/12 2018
Denzel Washington skjuter och spöar upp ryska gangsters. What's not to like? 3a.
Supernaut (Anmäl)   18/8 2018
Stark trea! Snyggt foto, bra skådisar och snygga actionscener. Lättglömd story, men helheten håller bra.
Stygga-Vargen (Anmäl)   18/8 2018
Seg, tråkig och allmänt värdelös.
Jaganatha (Anmäl)   15/8 2018
Som någon före mig uttryckte saken - Denzel gör Stefan Fiskmås-action.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till The Equalizer
Se filmen