The Expendables

Originaltitel: The Expendables
Regissör:Sylvester Stallone
Utgivningsår:2010

Om The Expendables:

Ett team av världens farligaste och mest välutbildade soldater åker till Sydamerika för att störta en mäktig, ond diktator och hans armé, som har orsakat förödelse, kaos och tortyr under de senaste tjugo åren.

Titel: Red
Regissör: Jon M Chu
År: 2013
Genre: Action, Thriller, Äventyr, Science Fiction
G.I. Joe: Retaliation

Sylvester Stallone, Jason Statham, Jet Li, Dolph Lundgren, Terry Crews, Randy Couture, Eric Roberts, Mickey Rourke, Giselle Itié, Steve Austin, Charisma Carpenter, Gary Daniels, Arnold Schwarzenegger, Bruce Willis, David Zayas

Dave Callaham, Sylvester Stallone

Action, Thriller, Äventyr

The Expendables

Recension The Expendables

- Mihon86 sätter betyg 3 och skriver:
Starka muskler som spelar i mörkret... Stallone har länge varit förknippade med klassiker som "First Blood", "Rocky" och "Cliffhanger" nu har han med andra actionstjärnor såsom Jet Li jason Statham Dolph lundgren och Mickey Rourke gått och gjort en action packad film med bly, svett och blod. Barney Ross, en legosoldat med sitt gäng kallade 'The Expandables', får i uppdrag att 'ta hand om' en...

Recension av The Expendables - Läs hela!

Diskussioner om The Expendables  (0 diskussioner)
Kommentarer om The Expendables (571 st)
sodomiten (Anmäl)   09:07 25/9
Som Rambo fast mer hjärndött. Synd att man inte kunde åstakomma mer med alla duktiga skådespelare.
kanemura (Anmäl)   09:52 27/6
Om man tänker att det är Stallone och Statham mot Stone Cold Steve Austin och Eric Roberts så kanske man får upp en bild i huvudet. Filmen är exakt som den bilden. Så gillar ni den så se filmen!
Tsurugi (Anmäl)   18:27 11/5
Tyvärr verkar det som att filmskaparna i Hollywood vid något tillfälle kommit överens om att alla actionsekvenser i actionfilmer måste bestå av till 90% snabba klippningar och närbilder (helst i mörker) och det är jävligt trist. För mig blir det svårt att uppskatta. Känns som att det mest är till för att lura tittaren att något häftigt händer när det egentligen bara är trick för att maskera skådisarnas oförmåga. Till slut ändå en helt ok actionfilm att slökolla på men jag hade nog lite för höga förhoppningar.
Rai (Anmäl)   12:43 8/3
Vilket jävla skräp!!!
Henkepedia (Anmäl)   31/12 2017
Väntade mig just det jag fick. 80-talets actionstjärnor gör comeback tillsammans..
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till The Expendables