Gangster Playboy Legends

Originaltitel: The Fall of the Essex Boys
Regissör:Paul Tanter
Utgivningsår:2013

Om Gangster Playboy Legends:

Den sanna historien om det ökända grabbgänget från Essex. Från hängivna fotbollshuliganer till en karriär rakt upp i de kriminellas absoluta toppskikt. Trion ledde den mest fruktade kriminella organisation av sin tid. Oåtkomliga för polisen och rivaliserande gäng, organiserade och regerade de mästerligt droghandeln. De står inför deras största leverans någonsin som ska ge dom total ekonomisk oberoende för all framtid. Striden om reviret över drogimperiet kulminerar i de legendariska Range Rover Murders.
Se filmen på Plejmo

Robert Cavanah, Kierston Wareing, Peter Barrett, Jay Brown, Simon Phillips, Nick Nevern, Kate Magowan, Tony Denham, Peter Woodward, Ewan Ross, Eddie Webber, Joe Stamp, Charlie Bond, Roman Kemp, Emile Jansen

Stephen Reynolds

Drama, Kriminalare

Storbritannien
Diskussioner om Gangster Playboy Legends  (0 diskussioner)
Kommentarer om Gangster Playboy Legends (1 st)
Zebulonm (Anmäl)   14:19 20/7
Nä föll inte mig i smaken. Riktigt jobbigt med denna berättarröst hela tiden.