Fantastic Four

Originaltitel: Fantastic Four
Regissör:Josh Trank
Utgivningsår:2015

Om Fantastic Four:

En grupp unga vetenskapsmän reser till en parallell dimension och får superkrafter och blir tillsammans det fantastiska superhjälteteamet Fantastic Four.
Se filmen på iTunes

Regissör: Oley Sassone
År: 1994
Genre: Action, Äventyr, Science Fiction, Fantasy
The Fantastic Four

Miles Teller, Kate Mara, Michael B Jordan, Jamie Bell, Toby Kebbell, Reg E Cathey, Tim Blake Nelson, Chet Hanks, Mary Rachel Dudley, Tim Heidecker, Mary-Pat Green, Dan Castellaneta, Owen Judge, Evan Hannemann

Simon Kinberg, Jeremy Slater, Josh Trank

Action, Äventyr, Science Fiction

Fant4stic, Fantastic 4

Kanada, Storbritannien, Tyskland, USA

Recension Fantastic Four

- Martin_Sj sätter betyg 2 och skriver:
Fantastic Four är en nytolkning om de fyra superhjältarna men den här gången bygger manuset på serien Ultimate Fantastic Four. Det innebär vissa skillnader från originalserien. Den största är att karaktärerna är väldigt unga. Killarna i gänget är 17-18 år och Kate Mara som Sue Storm något år äldre. Även Toby Kebbell spelar en yngre version av deras ärkefiende Victor Von Doom. Den här gången är han...

Recension av Fantastic Four - Läs hela!

Med i listor: Razzies, Superhjältar
Diskussioner om Fantastic Four  (0 diskussioner)
Kommentarer om Fantastic Four (65 st)
Rai (Anmäl)   2/12 2018
Jag bara hatar sådana här filmer .URK!!!
InzZzomnia (Anmäl)   19/10 2018
Tyckte de tidigare filmerna var helt OK och tycker inte den här heller förtjänar ett bottenbetyg så förstår inte riktigt alla negativa kommentarer. Men visst förväntar sig man en Oscarsvinnare bör man ju kolla på något annat.
lucius (Anmäl)   4/5 2018
Långt, ganska träigt förspel mot en upplösning som får mig att tänka på Magnus Ugglas låt "fyra sekunder".
dafreakish (Anmäl)   17/12 2017
De gamla Fantastic Four var oerhört svaga och när man nu rebootar konceptet så blir det tyvärr inte mycket bättre. Bra skådespelare kämpar mot ett ickemanus utan något som helst driv. Effekterna imponerar föga, det är inte vidare roligt eller smart och man blir helt enkelt inte engagerad. Men i all min kritik så tycker jag att sågningarna av filmen är överdrivna för riktigt så uselt är det inte.
Robkiller (Anmäl)   12/11 2017
Barnfilm som totalt misslyckas med att underhålla. Meningslös handling och fula effekter. Klart sämre än föregångarna.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Fantastic Four
Se filmen