Flickvänner från förr

Regissör:Mark Waters
Utgivningsår:2009
Antal betyg:1929 betyg

Om Flickvänner från förr:

Den världsberömda modefotografen Connor Mead är sinnebilden för en playboy. Han är snygg, självsäker och framgångsrik, framför allt när det gäller kvinnor. Han lever livets glada dagar och låter sig inte snärjas av någon. Connor verkar ha precis allt han önskar sig, allt utom kärlek. Men å andra sidan är kärlek inte något som Connor saknar eftersom han inte tror på kärleken. Faktum är att han ägnat hela sitt liv åt att hållasig så långt som möjligt ifrån allt som påminner om kärlek. Men allt förändras då Connor återvänder till sitt föräldrahem när hans yngre bror ska gifta sig. Plötsligt ställs han öga mot öga med det förflutna. Och med en rad före detta flickvänner…

Titel: Good Luck Chuck
Regissör: Robert Zemeckis
År: 2009
Genre: Drama, Familjefilm, Fantasy
En julsaga

Matthew McConaughey, Jennifer Garner, Michael Douglas, Breckin Meyer, Lacey Chabert, Robert Forster, Anne Archer, Emma Stone, Daniel Sunjata, Noureen DeWulf, Rachel Boston, Camille Guaty, Amanda Walsh, Emily Baldoni, Catherine Haena Kim, Noa Tishby

Jon Lucas, Scott Moore

Komedi, Romantik, Fantasy

Recension Flickvänner från förr

- Melvin Udall sätter betyg 1 och skriver:
Det här var droppen. Det är nog nu. Den här recensionen behandlar inte bara filmen, utan hela den myriad av själlösa, "romantiska" "komedier" (de är ofta varken eller) som Hollywood envisas med att spotta ur sig. Så det ska betonas att det kanske finns vissa behållningar i "Flickvänner från förr", men inte på långa vägar så att det ursäktar dess existens.

Recension av Flickvänner från förr - Läs hela!

Diskussioner om Flickvänner från förr  (0 diskussioner)
Kommentarer om Flickvänner från förr (105 st)
WillyV (Anmäl)   25/12 2017
Mer okej än usel.
Robkiller (Anmäl)   16/11 2017
Egentligen rätt så risig variant på en känd julsaga, men ger ändå lite underhållning. Får duga.
Filmfantast86 (Anmäl)   25/10 2017
the bully (Anmäl)   2/4 2017
Betyget är för kärleken till Conaughey.
celec (Anmäl)   19/12 2016
hum tyckte den var rätt okej nu när jag såg den... tills jag upptäckte att jag hade sett den en gång förut för 6 år sen utan att minnas nåt...
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Flickvänner från förr