Betyg idag: 1 016 Besökare idag: 4 681

Originaltitel: The Girl on the Train
Regissör:Tate Taylor
Utgivningsår:2016

Om Kvinnan på tåget:

Rachel är i sorg efter sin skilsmässa. Varje dag spenderar hon sin dagliga pendeltågsresa fantiserandes om det tillsynes perfekta paret som bor i ett hus som hennes tåg passerar varje dag. En morgon ser hon någonting chockerande hända utanför tågfönstret som kommer att förändra allt.

Titel: Gitmo
Originaltitel: Fed Up
Regissör: Stephanie Soechtig
År: 2014
Fed Up

Emily Blunt, Haley Bennett, Rebecca Ferguson, Justin Theroux, Luke Evans, Édgar Ramírez, Laura Prepon, Allison Janney, Darren Goldstein, Lisa Kudrow, Mac Tavares, Gregory Morley, Lana Young, John Norris, Cleta Elaine Ellington, Rachel Christopher

Erin Cressida Wilson

Drama, Thriller, Mysterium

Med i listor: Medlemmarnas mest betygsatta just nu
Filmnummer: 119979
Diskussioner om Kvinnan på tåget  (0 diskussioner)
Kommentarer om Kvinnan på tåget (34 st)
karlstadtös (Anmäl)   22:52 23/7
Spännande, men slutet drog ner det hela lite.
Zok (Anmäl)   01:51 17/7
Stabil thriller.
asasae (Anmäl)   18:37 6/7
Tjugotvå minuter, sedan fick hon psyk-bryt och jag med!!!! Aaaaaaaaaaaaaahhhhhh.............
the Feber (Anmäl)   16:19 19/5
Halvtrevande thriller där jag önskat att man kunnat vara med mer som tittare. I en sån här film försvinner mycket av poängen när man inte får en susning av möjlighet att ta del av ledtrådar som kan leda till svaret. Men den är stundtals spännande och skådespelarna gör ett riktigt bra jobb!
Bumbi78 (Anmäl)   05:22 24/4
Helt okej thrillerdrama, kompetent, lite suggestivt och spännande. Det som hindrade mig från att sätta den tippade fyran var att skaparna skulle göra allt övertydligt. Bättre de låtit vissa saker bero.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Kvinnan på tåget