Kvinnan på tåget

Originaltitel: The Girl on the Train
Regissör:Tate Taylor
Utgivningsår:2016

Om Kvinnan på tåget:

Rachel är i sorg efter sin skilsmässa. Varje dag spenderar hon sin dagliga pendeltågsresa fantiserandes om det tillsynes perfekta paret som bor i ett hus som hennes tåg passerar varje dag. En morgon ser hon någonting chockerande hända utanför tågfönstret som kommer att förändra allt.

Titel: Lights Out
Originaltitel: Simon Werner a disparu...
Regissör: Fabrice Gobert
Regissör: Jorge Dorado
År: 2013
Genre: Drama, Thriller
Anna

Lisa Kudrow, Allison Janney, Justin Theroux, Laura Prepon, Rebecca Ferguson, Emily Blunt, Edgar Ramírez, Haley Bennett, Luke Evans, Darren Goldstein, Mac Tavares, Cleta Elaine Ellington, Gregory Morley, Lana Young, John Norris, Rachel Christopher

Erin Cressida Wilson

Drama, Thriller, Mysterium

Med i listor: Medlemmarnas mest betygsatta just nu
Filmnummer: 119979
Diskussioner om Kvinnan på tåget  (0 diskussioner)
Kommentarer om Kvinnan på tåget (53 st)
fridenpaden (Anmäl)   23:44 7/7
Om man ska betygsätta första halvtimmen av filmen så skulle den inte få särskilt bra betyg. Skärpte sig faktiskt efter det och jag blev mer och mer intresserad. Får en trea med nöd och näppe.
BrutusBeefcake (Anmäl)   23:40 28/2
Jag är alltid svag för förortsmysterium och Kvinnan på Tåget är inget undantag trots sin ganska så tråkiga inramning. Men det avslutas starkt med obehag vilket hjälper upp den ett snäpp, men jag är snäll. (7+/15)
Kajanus (Anmäl)   02:41 23/2
En horribel film som aldrig ville ta slut och då är den bara runt 100 minuter. Dåligt agerad, irrationellt berättad, katastrofalt utförd och ett foto som får ordet generisk att låta tilltalande.
RunRiot (Anmäl)   11:35 16/1
Nja, jag förväntade mig mer av en suspensethriller, men det här var mest segt. Den blev aldrig riktigt intressant och det var rätt uppenbart redan från början vem som var mördaren, vilket gjorde att filmen föll ganska platt. Dock väldigt bra prestationer av skådespelarna.
Robkiller (Anmäl)   11:15 7/1
Segt drama som ändå tar sig något efter ett tag.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Kvinnan på tåget