Kvinnan på tåget

Originaltitel: The Girl on the Train
Regissör:Tate Taylor
Utgivningsår:2016

Om Kvinnan på tåget:

Rachel är i sorg efter sin skilsmässa. Varje dag spenderar hon sin dagliga pendeltågsresa fantiserandes om det tillsynes perfekta paret som bor i ett hus som hennes tåg passerar varje dag. En morgon ser hon någonting chockerande hända utanför tågfönstret som kommer att förändra allt.

Titel: The Woman in the Fifth
Originaltitel: La femme du Vème
Regissör: Pawel Pawlikowski
År: 2011
Genre: Thriller
The Woman in the Fifth
Titel: Lights Out
Originaltitel: Simon Werner a disparu...
Regissör: Fabrice Gobert
Regissör: Paul Feig
År: 2018
Genre: Drama, Komedi, Kriminalare, Thriller, Mysterium
A Simple Favor

Lisa Kudrow, Allison Janney, Justin Theroux, Laura Prepon, Rebecca Ferguson, Emily Blunt, Edgar Ramírez, Haley Bennett, Luke Evans, Darren Goldstein, Mac Tavares, Cleta Elaine Ellington, Gregory Morley, Lana Young, John Norris, Rachel Christopher

Erin Cressida Wilson

Drama, Thriller, Mysterium

Filmnummer: 119979
Diskussioner om Kvinnan på tåget  (0 diskussioner)
Kommentarer om Kvinnan på tåget (60 st)
Nalleman (Anmäl)   14:32 10/8
Seg i starten men det blir desto bättre en bit in i filmen . Emily Blunt glänser!
Solidus (Anmäl)   13:05 5/6
Jag vet inte varför, men jag hade fått intrycket att detta skulle vara vara en thriller med vibbar av Hitchcock, men tyvärr känner jag att KVINNAN PÅ TÅGET saknar nerv. Det är en standardthriller utan några större spänningsmoment, men Emily Blunt levererar en stabil insats som alkoholist.
Tatty (Anmäl)   19:44 4/1
Åh, älskar såna här mystiska filmer som man undrar och misstänker några. Vem mördaren var, var det hon själv eller den andra? Blev lite riktigt förvånad på slutet hur allting stod till! Faktisk jätte bra! Rekommenderas starkt!!
precious_death (Anmäl)   10:42 4/1
Blunt gör en lysande insats i något som börjar som en berättelse om en skör människa där sedan tumskruvarna successivt dras åt. Jag blev mycket positivt överraskad.
BarryHero (Anmäl)   2/9 2018
Bättre än jag trodde med tanke på ganska många negativa kommentarer här.Börjar ev. lite trevande men blir bättre eftersom och spännande. Påminner om Gone Girl av Fincher men inte lika välgjord eller bra.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Kvinnan på tåget