Betyg idag: 1 196 Besökare idag: 4 199

Originaltitel: The Girl on the Train
Regissör:Tate Taylor
Utgivningsår:2016

Om Kvinnan på tåget:

Rachel är i sorg efter sin skilsmässa. Varje dag spenderar hon sin dagliga pendeltågsresa fantiserandes om det tillsynes perfekta paret som bor i ett hus som hennes tåg passerar varje dag. En morgon ser hon någonting chockerande hända utanför tågfönstret som kommer att förändra allt.

Titel: Den osynlige gästen
Originaltitel: Contratiempo
Regissör: Oriol Paulo
År: 2016
Genre: Kriminalare, Thriller, Mysterium
Den osynlige gästen
Titel: Lights Out
Originaltitel: Simon Werner a disparu...
Regissör: Fabrice Gobert
Regissör: David Fincher
År: 2014
Genre: Drama, Kriminalare, Thriller, Mysterium
Gone Girl

Lisa Kudrow, Allison Janney, Justin Theroux, Laura Prepon, Rebecca Ferguson, Emily Blunt, Edgar Ramírez, Haley Bennett, Luke Evans, Darren Goldstein, Mac Tavares, Cleta Elaine Ellington, Gregory Morley, Lana Young, John Norris, Rachel Christopher

Erin Cressida Wilson

Drama, Thriller, Mysterium

Filmnummer: 119979
Diskussioner om Kvinnan på tåget  (0 diskussioner)
Kommentarer om Kvinnan på tåget (56 st)
BarryHero (Anmäl)   22:31 2/9
Bättre än jag trodde med tanke på ganska många negativa kommentarer här.Börjar ev. lite trevande men blir bättre eftersom och spännande. Påminner om Gone Girl av Fincher men inte lika välgjord eller bra.
Albion (Anmäl)   01:52 24/8
En stabil thriller som dessutom är snyggt filmad. Men det finns en tydlig ton av dekadens i atmosfären som jag inte riktigt är förtjust i. Jag har inte läst boken och kan inte relatera till den litterära förlagan. Betyget blir en stark 3;a, dvs 3+
stgurgel (Anmäl)   19:34 19/8
Emily Blunt gör sin insats riktigt bra men filmen är rätt trist och faller ganska platt
fridenpaden (Anmäl)   23:44 7/7
Om man ska betygsätta första halvtimmen av filmen så skulle den inte få särskilt bra betyg. Skärpte sig faktiskt efter det och jag blev mer och mer intresserad. Får en trea med nöd och näppe.
BrutusBeefcake (Anmäl)   23:40 28/2
Jag är alltid svag för förortsmysterium och Kvinnan på Tåget är inget undantag trots sin ganska så tråkiga inramning. Men det avslutas starkt med obehag vilket hjälper upp den ett snäpp, men jag är snäll. (7+/15)
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Kvinnan på tåget