Betyg idag: 1 869 Besökare idag: 6 315

Originaltitel: The Grey
Regissör:Joe Carnahan
Utgivningsår:2011

Om The Grey:

En grupp män från en oljerigg, som överlevt en flygolycka i Alaska, kämpar mot allvarliga skador och skoningslöst väder då de endast har några dagar på sig att fly från is, snö och vargar.
Se filmen på Plejmo

Regissör: Peter Kelly
År: 1978
Genre: Äventyr
Dawsonpatrullen

Liam Neeson, Frank Grillo, Dermot Mulroney, Dallas Roberts, Joe Anderson (II), Nonso Anozie, James Badge Dale, Ben Hernandez Bray, Anne Openshaw, Jacob Blair

Joe Carnahan, Ian Mackenzie Jeffers

Drama, Action, Thriller, Äventyr

Diskussioner om The Grey  (0 diskussioner)
Kommentarer om The Grey (218 st)
Pentothal (Anmäl)   01:32 30/5
Riktig skitrulle. Massor av tekniska misstag såsom att temperaturen helt plötsligt ändrats eller att det slutat snöa.
Tatty (Anmäl)   08:07 28/4
Ganska spännande samt lite sorgligt. Men den föll mig inte riktigt i smaken. Lite besviken på slutet. Annars är filmen okej iaf. Liam Neeson passar bra i rollen han spelar i filmen.
Engravadlax (Anmäl)   24/10 2016
Liam Neeson är väldigt bra och känns helt rätt för rollen. Övriga castingen är väl ok, men Neeson saknar motspelare av hans egen kaliber. Det är lite onödig voice-over i inledningen, men den är tack och lov inte långvarig. CG-vargarna ser väldigt CG ut, men de är snyggt stiliserade. Älskade slutet.
Murvel48 (Anmäl)   14/10 2016
En välgjord och spännande film medlen hel del djup. Ingen slapp actionfilm, precis.
deswhip (Anmäl)   9/8 2016
Jag brukar gilla den här typen av filmer men den är så full av ologisk icketrovärdighet så jag blir bara... confused.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till The Grey