The Heat

Originaltitel: The Heat
Regissör:Paul Feig
Utgivningsår:2013

Om The Heat:

Den spända FBI-agenten Sarah Ashburn paras ihop med Shannon Mullins för att ta ner en hänsynslös knarkkung. Nackdelen är att ingen av dem någonsin haft en partner - eller en vän för den delen.
Se filmen på iTunes

Titel: 21 Jump Street
Originaltitel: 21 Jump Street
Regissör: Phil Lord, Christopher Miller (I)
År: 2012
Originaltitel: Cop Out
Regissör: Kevin Smith
År: 2010
Cop Out

Sandra Bullock, Melissa McCarthy, Demian Bichir, Marlon Wayans, Michael Rapaport, Jane Curtin, Spoken Reasons, Dan Bakkedahl, Taran Killam, Michael McDonald, Thomas F Wilson, Bill Burr, Joey McIntyre, Nate Corddry, Michael Tucci, Jessica Chaffin

Katie Dippold

Komedi, Action, Kriminalare

Recension The Heat

- Samajra sätter betyg 1 och skriver:
En hederlig men stel FBI-agent (Sandra Bullock) paras ihop med en omedgörlig och vresig Boston-polis (Melissa McCarthy) för att sätta dit en skoningslös knarkkung. Två motsatser som enas för att kämpa mot samma mål. - Vi har sett det förr, Bullock som FBI-agenten Gracie Hart i Miss Congeniality. Fortfarande samma ensamma men trevliga tjej som strävar efter perfektion. Även McCarthys karaktär känns...

Recension av The Heat - Läs hela!

Filmnummer: 101952
Diskussioner om The Heat  (0 diskussioner)
Kommentarer om The Heat (152 st)
wasteoftime (Anmäl)   2/7 2018
Det är bara att erkänna. Det här är roligt. För det mesta i alla fall. Bullock och McCarthy spelar på varandra utmärkt. Det största problemet är att filmen nog hade mått bra utav att kortas ner något. Men i övrigt är det bra. Det är kul, det är korkat, det är smart. Utan tvekan en tvåa, i dagsläget. Och hur många filmer med Marlon Wayans i rollbesättningen kan skryta med det?
jopjop (Anmäl)   18/3 2018
Den har ju sina stunder, men vad är grejen med kombinationen av ganska extremt våld och humor?
TURGUT (Anmäl)   18/2 2018
Mycket rolig mellan varven med en hel del skratt och många sköna repliker, bra kemi mellan Sandra Bullock och Melissa McCarthyhelt. Helt klart sevärd!
Filmfantast86 (Anmäl)   24/10 2017
deswhip (Anmäl)   21/9 2017
Melissa McCarthy häver konstant ur sig ibland lyckade, ibland mindre lyckade spydigheter så några skratt blir det väl genom filmen men allt som allt blir det tyvärr för mycket. Filmen är väldigt skränig och tjafsig, den är rolig ibland men i sin helhet blir det överdrivet och obalanserat. Och inte bra! Men en solid tvåa kan den få.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till The Heat
Se filmen