The Highwaymen

Originaltitel: The Highwaymen
Regissör:John Lee Hancock
Utgivningsår:2019

Om The Highwaymen:

Två stenhårda före detta Texas-poliser får i uppdrag att hitta och avrätta det ökända rånarparet Bonnie och Clyde.

Kevin Costner, Woody Harrelson, Kathy Bates, John Carroll Lynch, Thomas Mann, Dean Denton, Kim Dickens, William Sadler, W Earl Brown, David Furr, Jason Davis (II), Josh Caras, David Born, Brian F Durkin, Kaley Wheless, Emily Brobst, Edward Bossert

John Fusco

Drama, Kriminalare, Thriller, Mysterium

Med i listor: Medlemmarnas senast betygsatta nya filmer
Diskussioner om The Highwaymen  (0 diskussioner)
Kommentarer om The Highwaymen (10 st)
Fargo (Anmäl)   09:59 2/6
Lågt tempo och seg första halva. Men i övrigt väldigt bra.
Christofer (Anmäl)   08:59 31/5
Överlag rätt snyggt och stämningsfullt, men tempot var väl kanske stundtals lite lågt. Välspelat av Costner & Harrelson.
Canaletes (Anmäl)   23:34 12/5
Bra film. Kan man bli lite seg långsam ibland men aldrig så att det inte blir relevant. Spännande mot slutet trots att man vet hur det slutar.
PeterTheW (Anmäl)   23:31 23/4
SVAG trea. Duktiga skådisar, välgjord och så men... För seg...
kryttan (Anmäl)   10:02 15/4
Bra film med bra skådisar rätt igenom, atmosfären är riktigt bra. Spännande till viss del, men eftersom man vet exakt hur det slutar så tappar man lite av spänningen tyvärr.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till The Highwaymen