The Hitman's Bodyguard

Originaltitel: The Hitman's Bodyguard
Regissör:Patrick Hughes
Utgivningsår:2017

Om The Hitman's Bodyguard:

Världens bästa livvakt får en ny klient, en ökänd torped. De har varit på motsatta sidor i åratal och hatar varandra. Nu måste de samarbeta och de har 24 timmar på sig att ta sig till Haag för att vittna mot en blodtörstig diktator.

Titel: Bad Company
Regissör: Renny Harlin
År: 2015
Genre: Komedi, Action
Skiptrace

Gary Oldman, Samuel L Jackson, Salma Hayek, Joaquim de Almeida, Richard E Grant, Ryan Reynolds, Kirsty Mitchell, Alan Mckenna, Ori Pfeffer, Georgie Glen, Sam Hazeldine, Barry Atsma, Elodie Yung, Joséphine de La Baume, Tine Joustra, Michael Gor

Tom O'Connor

Komedi, Action

Bulgarien, Kina, Nederländerna, USA
Diskussioner om The Hitman's Bodyguard  (0 diskussioner)
Kommentarer om The Hitman's Bodyguard (43 st)
Zok (Anmäl)   22:41 24/2
Godkänt inte mer än så. Funkar för stunden och kemin är ändå rätt så bra mellan Jackson och Reynolds men det lyfter ändå aldrig.
dudson (Anmäl)   13:38 18/2
Stört skönt energi piller till action film! Grymt humoristiskt samspel mellan Ryan & Jackson. Sen är det grova våldet en xtra krydda till hela skapelsen#)
Murvel48 (Anmäl)   8/11 2018
Urdum film! För att vara en "komedi" (visserligen ganska humorbefriad) drivs våldet ett snäpp för långt. Men det som verkligen sänker filmen är det där typiska Samuel L Jackson-tugget som jag är ruskigt trött på vid det här laget. Dom hade gott kunnat klippa bort 20 minuter av detta.
Bumbi78 (Anmäl)   12/7 2018
Actionkomedi med betoning på action. Mer underhållande än vad jag trodde och det är full fart från start. Sam Jackson spelar typ sig själv.
Sir_Lord (Anmäl)   9/5 2018
Positiv överraskning där Sam och Ryan samspel mellan varandra funkar. Rollerna runt omkring är inte så speciella men gör inte bort sig. Bjuder på några oväntade scener som drar på smilbanden
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till The Hitman's Bodyguard