Betyg idag: 1 019 Besökare idag: 5 712

Originaltitel: The Hitman's Bodyguard
Regissör:Patrick Hughes
Utgivningsår:2017

Om The Hitman's Bodyguard:

Världens bästa livvakt får en ny klient, en ökänd torped. De har varit på motsatta sidor i åratal och hatar varandra. Nu måste de samarbeta och de har 24 timmar på sig att ta sig till Haag för att vittna mot en blodtörstig diktator.

Titel: Bad Company
Regissör: Paul Feig
År: 2015
Genre: Komedi, Action, Kriminalare
Spy

Ryan Reynolds, Samuel L Jackson, Gary Oldman, Salma Hayek, Elodie Yung, Joaquim de Almeida, Richard E Grant, Barry Atsma, Tine Joustra, Kirsty Mitchell, Sam Hazeldine, Michael Gor, Ori Pfeffer, Joséphine de La Baume, Alan McKenna, Georgie Glen

Tom O'Connor

Komedi, Action

Bulgarien, Kina, Nederländerna, USA
Diskussioner om The Hitman's Bodyguard  (0 diskussioner)
Kommentarer om The Hitman's Bodyguard (36 st)
Misslovemovie (Anmäl)   22:54 11/2
Stundtals underhållande men håller inte helavägen.
arruba (Anmäl)   15:25 8/2
Samuel L Jackson är alltid ett säkert kort, i en dålig film är han ändå alltid ett ljussken. Lyckligtvis är denna långt ifrån dålig, man skrattar var och varannan scen, Deadpool aktuella Ryan Reynolds är väl ansedd ett komiskt geni numera och här sviker han definitivt inte. Bra jädra film!
Bomkia (Anmäl)   11:35 20/1
Bantern mellan Reynolds och Jackson fungerar bra, men actionsekvenserna har absolut noll tyngd i sig och det blir ibland för löjligt. 3-
myslas (Anmäl)   22:10 8/1
Blev mest sugen på att se Deadpool igen under den här filmen.
annihilat0r (Anmäl)   25/12 2017
"The Hitman's Bodyguard" bevittnade jag en fredagskväll i september på en bio i centrala Karlstad. Det jag närmast kan återkalla är sensationellt mycket "pang pang" och en lustig relation mellan Ryan Reynolds och Samuel L Jackson. Vid tidpunkten bedömde jag att filmen var värd detta vackra betyg, troligtvis mestadels baserat på Ryan och Samuels eggande jargong.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till The Hitman's Bodyguard
Se filmen