The Hoarder

Originaltitel: The Hoarder
Regissör:Matt Winn
Utgivningsår:2015

Om The Hoarder:

När Ella upptäcker att hennes pojkvän hyr ett hemligt förvaringsutrymme misstänker hon att han har en affär. Hon tar hjälp av sin bästa vän, Molly, för att bryta sig in och ta reda på vad som pågår. Vad de upptäcker är dessvärre betydligt mer skrämmande än en otrohetsaffär. De är fast i en beckmörk byggnad med neurotiska främlingar som börjar försvinna en efter en, och Ella står inför sitt livs kamp för att undvika evig förslavning.

Mischa Barton, Robert Knepper, Emily Atack, Andrew Buckley, Valene Kane, John Sackville, Charlotte Salt, Richard Sumitro, Jamie Bacon, Philip Philmar, Ed Cooper Clarke

James Handel, Matt Winn, Chris Denne

Thriller, Skräck

Storbritannien
Diskussioner om The Hoarder  (0 diskussioner)
Kommentarer om The Hoarder (3 st)
Hanness (Anmäl)   09:57 23/3
Sämst..
Bumbi78 (Anmäl)   18/2 2017
Lättsmält skräckis utan kladd och overthetop i våld. En enkel story man sett förut, men tillräckligt charmigt för att underhålla för stunden.
TheHorrorfan (Anmäl)   1/11 2015
Intressant från början till slut. Visst var den lite smått ologisk ibland, men jag gillar mystiken som filmen har. Helt okej.