Betyg idag: 1 248 Besökare idag: 4 710

Originaltitel: The House
Regissör:Andrew Jay Cohen
Utgivningsår:2017

Om The House:

Ett föräldrapar öppnar upp ett illegalt kasino hemma hos en vän för att dra in pengar till deras dotters collegestudier.

Will Ferrell, Amy Poehler, Jason Mantzoukas, Ryan Simpkins, Nick Kroll, Allison Tolman, Rob Huebel, Christina Offley, Jessie Ennis, Rory Scovel, Lennon Parham, Cedric Yarbrough, Kyle Kinane, Michaela Watkins, Gillian Vigman, Steve Zissis, Jeremy Renner

Andrew Jay Cohen, Brendan O'Brien

Komedi

Med i listor: Medlemmarnas mest betygsatta just nu
Filmnummer: 120742
Diskussioner om The House  (0 diskussioner)
Kommentarer om The House (13 st)
wasteoftime (Anmäl)   22:32 9/8
Nej. Nej. NEJ. NEJ. Nej... Så känns det här ungefär att titta på. Man vet aldrig vad man får med Will Ferrell. Lite som en ojämnare Adam Sandler, och lite mindre cringe, men det här var tamejfasen inget att hänga i julgranen precis. 13,3 på SH-skalan.
emilstjernholm (Anmäl)   14:31 9/8
Medelbra Will Ferrell-komedi med ett antal ljusglimtar. Transformationen från nörd till "gator" tröttnar jag aldrig på. För mycket actionscener, drar alltid ner.
GrandMaster_E (Anmäl)   11:28 8/8
Stark 2:a. Gör sitt jobb men hör inte till toppskiktet i genren...vad man nu ska lägga det i för sorts genre...idioti fantasi komedi?
Olof_Gronlund (Anmäl)   00:45 6/8
Nja, stundtals var den bra, men större delen var den mest tråkig och tramsig. Men den hade sina ljusa stunder ibland. Lite för orealistisk med. Tycker heller inte det är denna typen av roller som Ferrell kan glänsa i, han behöver mer utrymme.
Murvel48 (Anmäl)   21:20 4/8
En del hysteriskt roliga scener höjer filmen från en medeltvåa till en svag trea.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till The House