Betyg idag: 1 341 Besökare idag: 4 911

Originaltitel: The House
Regissör:Andrew Jay Cohen
Utgivningsår:2017

Om The House:

Ett föräldrapar öppnar upp ett illegalt kasino hemma hos en vän för att dra in pengar till deras dotters collegestudier.

Will Ferrell, Amy Poehler, Jason Mantzoukas, Ryan Simpkins, Nick Kroll, Allison Tolman, Rob Huebel, Christina Offley, Jessie Ennis, Michaela Watkins, Lennon Parham, Andrea Savage, Rory Scovel, Cedric Yarbrough, Kyle Kinane, Steve Zissis, Jeremy Renner

Andrew Jay Cohen, Brendan O'Brien

Komedi

Filmnummer: 120742
Diskussioner om The House  (0 diskussioner)
Kommentarer om The House (16 st)
TURGUT (Anmäl)   12:42 6/10
Det här var inget vidare, endast några enstaka garv. Will Ferrel är man ju van vid att han ställer upp på sånt här men att Amy Poehler ställer upp på detta är mer överraskande.
Christofer (Anmäl)   10:38 2/9
Bra var det ju förstås inte och det spårade ur vid ett flertal tillfällen, men några skratt här och där räckte när man bara var inställd på en enkel rulle som man inte behövde engagera sig i nämnvärt en lördagsmorgon.
PeterTheW (Anmäl)   12:25 25/8
Börjar jävligt trevande första halvtimmen men tar sig och blir bitvis riktigt rolig. En svag trea, men jag hade kul.
wasteoftime (Anmäl)   22:32 9/8
Nej. Nej. NEJ. NEJ. Nej... Så känns det här ungefär att titta på. Man vet aldrig vad man får med Will Ferrell. Lite som en ojämnare Adam Sandler, och lite mindre cringe, men det här var tamejfasen inget att hänga i julgranen precis. 13,3 på SH-skalan.
emilstjernholm (Anmäl)   14:31 9/8
Medelbra Will Ferrell-komedi med ett antal ljusglimtar. Transformationen från nörd till "gator" tröttnar jag aldrig på. För mycket actionscener, drar alltid ner.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till The House